Probleem exporteren Adobe Premiere Pro 1.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawouterr

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Berichten
34
Help! Ik zit nu al dagen met dit probleem, ik iwl er van af zijn, en kunnen exporteren!

Natuurlijk, een uitleg. Ik monteer al een tijd met Adobe Premiere Pro 1.5. Alle geimporteerde beelden zijn in MPEg formaat. En daar begint het probleem, Adobe Premiere Pro werkt niet graag met MPEG. Als ik mijn project wil exporteren krijgi k de error: 'Adobe Premiere Pro failed to export a video frame.'. Op de website van Adobe staat uitleg, en van wat ik verzameld heb zijn dit dingen diei k er tegen kan doen:

- Een codec downloaden van de windows site
- een codec downloaden van mainsoft
- Adobe Premiere Pro.exe wijzigen in Premiere Pro.exe
- Hyper-threading uitschakelen

Op de laatste na heb ik alles geprobeerd. Het probleem is dat ik in mijn BIOS nergens HT zie staan. Wat ik overigens merk is dat het exporteren steeds ophield zodra hij bij een beeldfragment kwam waar twee lagen zaten, bv met een difference matte. Ik heb dit apart geexporteerd en ingevoegd als wmv. Dit hielp bij twere fragmenten, bij het dere niet meer.

Kortom: Wie helpt mij van dit probleem af zodat ik eeeeeindelijk die film kan exporteren? het Videomontageforum laat me als het ware in de steek, redt iemand mij hier wel? Ontzettend bedankt!
 
Als ik me goed herinner kun je hyperthreading als volgt afzetten:
1. Start Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc)
2. Ga naar sectie Processors
3. Dubbelklik op de 2de aangegeven processor.
4. Kies in het tabblad Algemeen: Dit apparaat niet gebruikern (Uitschakelen).

Succes,

Tijs.
 
Hey,
ik ben tot de laatste stap gekomen, maar daar kan ik het vakje om het uit te zetten niet aanklikken. Wat nu?
 
Dan vrees ik dat het alleen in de BIOS nog uit te zetten is.
Ik heb verder geen tips/ideeën voor je, sorry.

Tijs.
 
Oke, maar waar doe ik dat in de BIoS dan? Wanti k zie de optie nergens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan