dvd rippen/ game of movie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kilt_SoG

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
72
Allen,

Wellicht dat dit vaker naar voren is gekomen in dit gedeelte van het forum...maar ik kan het niet vinden.

Hoe rip je ook al weer een dvd (gamedvd of movie) om het vervolgens op een dvdtje te branden of als iso weg te zetten.

Tis namelijk lang geleden voor mij en volgens mij gebruikte ik daar vroeger dvdshrink voor maar ik weet het niet zeker meer (daarnaast ben ik niet altijd happig op het zomaar downloaden van deze freeware gezien de eventueel aanwezige spyware.

Dus iemand die me iets kan aanreiken?
 
DVD Shrink is spyware vrij, maar alleen voor films geschikt. DVD Decrypter(Freeware/spyware vrij) kun je ISO's maken, van zowel films als games.
 
Ok maar hoe zat dat ook al weer met het niet hoeven gebruiken van echte cd's? Dus m.a.w. een iso-tje mounten en dan gewoon een spel kunnen spelen zonder cd. Daar heb je toch een no-cd crack voor nodig?
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je inderdaad een No-cd/dvd crack voor nodig, alleen kunnen we je hier daar niet aan helpen.(huisregels)
 
Laatst bewerkt:
Jep, je heb helemaal gelijk. Het was een reminder voor me, het is lang geleden dat ik me daar me bezig hield.

Bedankt!! vraag opgelost!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan