i-tunes opent niet vanwege 'andere gebruiker'

Status
Niet open voor verdere reacties.

zappie

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
11
Als ik i-tunes wil openen, krijg ik de melding:

U kunt i-tunes niet openen omdat deze toepassing momenteel geopend is door een andere gebruiker.

Dat betekent dan dat een ander gezinslid i-tunes open heeft staan op zijn account van de pc. Dan moet ik eerst i-tunes bij diegene afsluiten, en pas dan kan ik muziek luisteren op mijn eigen account. Dat moet toch anders kunnen?
Eerst was dat trouwens niet, dus wat er nu ineens veranderd is? :confused:
 
Kijk eens via Bewerken, Voorkeuren, tabblad Delen, of er een vinkje staat voor: Mijn bibliotheek delen in mijn lokale netwerk. Als dat (per ongeluk) is weggehaald, zul je een probleem krijgen. Edit: ook een vinkje voor: Gehele bibliotheek delen.
 
Laatst bewerkt:
Het helpt niet :(
En 'in mijn lokale netwerk' staat er niet bij; 'mijn muziek delen' wel.
Wat nu?
 
Je kunt die melding alleen maar krijgen omdat in een netwerk twee iTunes openstaan, maar je hebt niet in Voorkeuren, Delen staan "Mijn bibliotheek delen in mijn lokale netwerk"?
Heb je Windows XP of Vista? Onder Vista geeft iTunes problemen, het wachten is op een update van Apple. Heb je XP gaan dan naar Software, Programma's wijzigen en verwijderen, selecteer iTunes en klik op Wijzigen. Repareer iTunes. Of download de laatste iTunes. Voor het installeren wel de oude eerst verwijderen.
 
Het is geen netwerk, maar één pc met daarop meerdere accounts. Of maakt dat niet uit?
En geen Vista maar XP.
 
Dan kan ik me alleen de oplossing Snel wisselen van gebruiker voorstellen. Start, Afmelden, Andere gebruiker. En nu het iTunes op één PC betreft zie ik eigenlijk het probleem niet meer zo. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan