hoe kan ik films uploaden op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

stiffmeister18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
Berichten
3
hallo

ik heb een tijdje terug 2de hands een samsung VP-DC165W digitale filmcamera gekocht
hij kan op een sd kaart opnemen of op een schijfje...
als ik op de sd kaart opneem en hem in mijn cardreader steek kan ik de filmpjes wel gewoon zien maar hoe krijg ik ze nu van het schijfje op mijn pc geladen.
voorheen had ik een JVC camcorder ( geen digitale ) en toen laadde ik mijn films via pinnacle op mijn computer zodat ik ze ook kon bewerken.
en dat ben ik nu ook van plan met deze camera maar ik krijg mijn films niet op de pc ..
iemand enig idee hoe ik dat nu voor elkaar kan krijgen ?

ik hoor het graag !!!

groetjess jordi
 
Probeer het eens met Windows Movie maker, dit programma is onderdeel van het XP media center pakket.
 
heb het programma geprobeerd maar de kwaliteit is nou niet egt geweldig en ik heb het digitaal op mijn camcorder staan dus zie nie in waarom ik het nu weer zo moet omzetten ...
want je laad het dan nog analoog om hem vervolgens digitaal op je pc om te zetten ...
dus is een beetje dubbel op en je verliest kwaliteit...
 
stiffmeister18 zei:
want je laad het dan nog analoog om hem vervolgens digitaal op je pc om te zetten ..
Met moviemaker? Nee hoor, de gegeven blijven gewoon digitaal, moviemaker leest deze niet analoog in.
Je hebt wel de voor de beste kwaliteit gekozen? Je hebt nogal wat kwaliteits opties namelijk.
Heeft je bestand nog een bepaalde extensie?


Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie trouwens.
 
hey!

bedankt voor het verplaatsen.
maar ik snap er nu egt niks meer van als ik die dvd bekijk op mijn dvd speler dan is het gewoon goed helder maar laad ik hem op beste kwaliteit op de computer dan is het ineen x veel donkerder beeld.. en is de kwaliteit niet zo super....
er moet toch ook wel een andere manier wezen om die film op de pc te zetten ..
de bestanden op de dvd zijn .vob bestanden enz..
help me aub..
morgen moet het op de pc staan want dan moet ik weer filmen en anders moet ik weer een nieuwe dvd rw schijfje kopen..

alvast bedankt !!!
 
Vob-bestanden kunnen misschien een probleem zijn voor MovieMaker inderdaad.
Misschien dat je de Vob-bestanden eerst moet conferteren naar Avi?
Kijk hier eens rond of dat lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan