mp3 en foto dvd of cdmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
229
Weten jullie een goed programma waar je mee een foto dvd of cd kan maken het liefs dat je ze kan mixen met een overloopeffect tussen de fotos en de mp3 in elkaar kan mixen??
 
Heb je Windows XP met SP2? Kijk dan eens in Windows Movie Maker rond. Daarmee kan het prima.
 
Heb je Windows XP met SP2? Kijk dan eens in Windows Movie Maker rond. Daarmee kan het prima.


Ik heb rondgekeken en geconstateerd dat ik toch sessies van 5 minuten moet maken met mp3 en foto en overgangen alle sessies later met nero vision samen voegen tot een totale film cd of dvd.
Maar enige nadeel vindt ik dat movie meter of nero vision vast loopt bij grote ingewikkelde projekten. Wat zijn de gemiddelde cijfers voor dia's maken en film samen voegen???
Kan movie maker 100 fotos aan samen met 2 mp3 en overgangen????? of
is het 200 fotos aan samen met 4 mp3 en overgangen of,
is het 400 fotos aan samen met 6 mp3 en overgangen of,
is het 600 fotos aan samen met 8 mp3 en overgangen of,
is het 800 fotos aan samen met 10 mp3 en overgangen of,
is het 1000 fotos aan samen met 12 mp3 en overgangen???
En vision
Kan die 100 films van 5 min. aan? of
is het 200 films van 5 min. aan of,
is het 400 films van 5 min. aan of,
is het 600 films, van 5 min. aan of,
is het 800,films, van 5 min. aan of,
is het 1000 films, van 5 min. aan of meer??
 
:shocked: Wow, bepaalde video-overgangfuncties zijn niet beschikbaar als je meer dan 99 beelden gebruikt. Maar verder is de enige beperking het aantal Mb dat op een CD of DVD past. En dat geldt ook voor Nero Vision. Maar als je meer Help-informatie van MM wilt lezen: als je MM geopend hebt, druk dan op F1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan