Vraag over flv bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
progjes die flv bestanden naar dvd,dvix,mpg4 enz:enz: kan overzetten

hallo ik had een vraagje ik weet niet of ik het hier neer mag zetten want ik ben sinds vandaag pas nieuw hier op de forum
ten eerst zal ik me ff voor stellen ik ben goldeagle31 een goede dag of avond iedereen :thumb:
Nou mijn vraag is ik heb n filmgedownload via een site met realplayer de film heet howard the duck maar nu is het zo de film die ik dus met realplayer heb gedownload is een flv :confused: bestand nu was mijn vraag of er progjes zijn die dus flv bestanden bestaan die ik dus kan omzetten na dvd,dvix,mpg4 enz:enz: :( dus zo dat ik hem kan over kan zetten naar een van die bestanden zo dat ik hem ook op mijn dvd speler kan afspelen ik hoop dat iemand hier mij kan helpen alvast bedankt voor u/uwe hulp die me willen helpen :thumb:;)

MVG goldeagle31;)
 
1. nee, het wordt niet echt gewaardeerd om in iemands vraag een eigen vraag te stellen
2. kijk een paar berichten terug en klik daar op klik
 
1. nee, het wordt niet echt gewaardeerd om in iemands vraag een eigen vraag te stellen
2. kijk een paar berichten terug en klik daar op klik

1 ja sorry maar ik ben ook hier nieuw
2 ik kon nergens iets vinden om een nieuw bericht te plaatsen dus van daar dat ik het zo had gedaan sorr er voor
 
Met 2. bedoelde ik eigenlijk meer het bericht van bericht van 18 maart, 11.23 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan