probleem met convertxtodvd! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edaine

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
16
ik heb convertxtodvd meerdere malen gebruikt, het werkte prima maar na 2 keer te hebben geconvert, doet hij et niet meer, dus heb ik hem gedeinstalleerd en opniew geinstalleerd maar nu wilt tie zelfs nie meer installere.

het geeft hele tijd een application error aan;

Exception EAccesviolation in module vsoConvertXtoDVD2_setup.exe at 005A0B7B.
acces violation at address 009A1CF3. read of address 0000000A.



weet iemand misschien hoe ik het programma weer kan laten werken?
 
Ziet er uit als een conflict tussen drivers. Wat heb je geinstalleerd vlak voordat de problemen begonnen? Als je XP hebt kijk dan in Systeembeheer, Logboeken, Systeem, of er foutregels met een rood icoontje staan. Klik rechts op zo'n regel, dan Eigenschappen. Staat daar wat meer informatie in?
 
ik heb best wel veel rode icoontjes

het probleem begon vandaag toen ik me comp. aandeed dus ik heb de rode icoontjes van gister avond gekeken, dat zijn van

windows update agent
w32time
 
Mmm...dat is nog niet veel informatie. Ik heb een waarschuwing uit mijn logboek gerechts-klikt en toen op Eigenschappen geklikt. Ik krijg dan bijgaand voorbeeld.

En...heb je gisteren of eergisteren iets nieuws geinstalleerd? Daar gaf je nog geen antwoord op.
 

Bijlagen

  • LogboekWaarschuwing.jpg
    LogboekWaarschuwing.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 55
ik heb best veel geinstalleerd omdat me computer net terug is, er is een nieuwe moederbord ingezet en de harde schijf is helemaal leeg dus ben em nu aan et vulle met me programma's.

maar bij de rode icoontjes zijn de meeste van microsoft update agent omdat ik gister alle updates ff stop had gezet, maar ik heb ze inmiddels al allemaal geinstalleerd.

en dat van w32Time geeft dit bij de beschrijving:
De tijdsprovider NtpClient is geconfigureerd om de tijd uit een of meer tijdsbronnen te halen. Geen van deze bronnen zijn echter toegankelijk. Er worden geen nieuwe pogingen gedaan gedurende 59 minuten. De tijdservice heeft geen nauwkeurige tijdsbron.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
 
Ik zou ConvertxtoDVD nu verwijderen (Software, Programma's wijzigen en verwijderen) en eerst de PC helemaal inrichten. Als dat is afgerond, opnieuw ConvertxtoDVD intalleren.

NB: wat w32Time betreft: als alles weer is geinstalleerd, ga dan naar Datum en tijd in het Configuratiescherm. Kijk na of datum en tijd kloppen, klik dan op tab Tijd en zet een vinkje voor de regel: Klok automatisch synchroniseren met een tijdserver op het Internet. Tot slot klik je dan op: Nu synchroniseren.
 
ik heb alles afgemaakt, en de tijd is inmiddels geregeld, maar nog steeds wilt convertxtodvd niet werken

het geeft steeds dezelfde fout weer,

en ik d8 dat het misschien aan de versie kon liggen dat ik heb maar zelfs de demo versie van de originele site werkt niet op me computer.
 
Exception EAccesviolation in module vsoConvertXtoDVD2_setup.exe at 005A0B7B.
acces violation at address 009A1CF3. read of address 0000000A.
Zoek bij deze errormelding de foutcode in je Logboeken, Systeem (niet Toepassing), klik rechts op zo'n regel, kies Eigenschappen en zet de uitgebreide omschrijving van de fout in je antwoord.

NB: kijk ook voor de zekerheid naar het volgende. Klik rechts op Deze computer, Eigenschappen, Geavanceerd, de bovenste van de drie knoppen Instellingen, dan Preventie van gegevensuitvoering (DEP). Zorg dat met het bolletje geselecteerd is: DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services inschakelen. Sluit alles af en herstart de PC. Probeer ConvertxtoDVD opnieuw te installeren. Helpt dat?
 
ik heb gezocht in de logboeken van systeem maar kon het niet vinden en die DEP bolletje was al in orde.

dus daar aan ligt het niet
 
ik heb best veel geinstalleerd omdat me computer net terug is, er is een nieuwe moederbord ingezet en de harde schijf is helemaal leeg dus ben em nu aan et vulle met me programma's.
Ik neem aan dat je Windows XP ook opnieuw hebt geinstalleerd. Heb je alle updates eerst opgehaald, daarna de drivers voor je moederbord?
 
ja,

maar het gekke is dat het eerst wel normaal deed, ik had er 2 films mee geconvert daarna wou het niet converten toen heb ik het gedeinstalleerd en wou ik het opnieuw installeren maar dat lukte niet, toen begon die error te komen
 
ik heb best veel geinstalleerd omdat me computer net terug is, er is een nieuwe moederbord ingezet en de harde schijf is helemaal leeg dus ben em nu aan et vulle met me programma's.
Op welk moment begonnen die errors nu precies? Tijdens dat veel installeren of kort erna? Er moet een conflict tussen drivers zijn ontstaan. Vanaf hier is niet te achterhalen door welk programma of toepassing ConvertxtoDVD "verstoord" is geraakt. Lees deze thread . Het bleek waarschijnlijk te zitten in een driver voor de grafische kaart. Bij jou staat in de foutmelding "vsoConvertXtoDVD2_setup.exe " maar dat wil niet zeggen dat dat Setup-programma zélf verkeerd is, maar wel dat het ergens mee in conflict is gekomen. Alleen jij kunt door alle bijzonderheden van je installatie na te lopen er misschien achter komen waarmee dat conflict dan onstaat.
Een VSO-forum op CDFreaks en de Support site van VSO Software. Misschien vindt je daar antwoorden.
 
op beide sites heb ik geen antwoord kunnen vinden, en ik overweeg het maar om een ander convert programma te gaan gebruiken..:( weet iemand misschien een goede convertprogramma die niet al te ingewikkeld is, maar wel ondertiteling erin zet?
 
het zat inderdaad niet goed met een ander programma,


probleem is opgelost;)

kan wat mij betreft een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan