gelijk laten lopen van geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Ik heb een film op dvd ( 2 mappen AUDIO TS en VIDEO TS ) echter het geluid loopt niet gelijk met het beeld .
Mijn vraag , is dit achteraf nog goed te krijgen en zoja hoe doe ik dat dan ?
Alvast mijn dank .
Hans
 
Is er niemand die mij kan helpen , op het net kan ik niets hierover vinden , kan het dan niet of zoek ik niet goed .

Mvg . Hans
 
Op een DVD is dat niet-synchroon lopen van de audio niet meer te verbeteren. Heb je de DVD zelf gemaakt, vanaf een Avi?
Anders is de enige oplossing: rippen en opnieuw beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Heb de film niet zelf gemaakkt , hoe moet ik rippen en dan wat ?
 
Op de site van ExtraDVD staat een duidelijke handleiding. (Het verhaal begint met het programma CladDVD.NET.) Als jij een DVD hebt waar alleen een film op staat en geen "extra's", kun je des te makkelijker naar een avi toe.

NB: op die site kun je ook naar een forum, eenmalig registreren. Dat kan handig zijn bij specifieke vragen tijdens het rippen.

Edit: als je een avi hebt, kijk dan bij DivX2DVD.
 
Laatst bewerkt:
Mijn dank ,
Ga het een en ander uitproberen , zal wel wat dagen duren .
Mocht het niet lukken , of wel , horen jullie dat .
 
Succes. Op het eerste gezicht lijkt het wat ingewikkeld, maar eenmaal bezig gaat het toch nog redelijk.
 
Hallo ,
Ik heb gedaan wat Boeing mij aanrade ( op extradvd site ) , echter zonder resultaat .
Nu las ik op de site van divxstart dat mijn probleem ( na enkele minuten film loopt het geluid niet meer synchroon ) te verhelpen was met het programma avinfo .
Wie heeft hier ervaring mee ?
O ja als ik avinfo opstart krijg ik een foutmelding dat de pinnen niet zijn verbonden ?
$80040209
Alvast mijn dank
Hans
 
Ik heb na 10 dagen ploeteren de moed opgegeven en de bewuste film maar gedownload , en bij deze loopt alles wel synchroon . Toch als iemand een alsnog oplossing heeft hoor ik dat graag .
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan