Equalizer

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbgm

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
71
Halllo

Ik weet dat er al een aantal vragen zijn gesteld in dit forum over equalizers, maar ik heb er toch nog een:

ik ben op zoek naar een freeware programmatje die als equalizer fungeert over mijn geluidskaart. kortom: mengpaneel, line in, equalizer, line out, versterker

kan iemand mij vertellen wat een goed programma is?

ik had al 1 gevonden die exact doet wat ik wil, maar dat was een shareware programma (http://www.pas-products.com/eqstudio.htm)

Dank voor de inzet als je zoekt, en dank voor de oplossing als je die hebt,

in afwachting,

Bas
 
Over welke geluidskaart heb je het, want bij de meeste wordt zoiets bijgeleverd.
Zo niet, zit er in Media Player, Win Amp en oem maar op, allemaal een equalizer.
Het is alleen jammer dat de meeste mensen denken dat het een actieve toonregeling is, dus hem totaal verkeerd gebruiken.
Maar goed, daar ging je vraag niet over.
 
Zo niet, zit er in Media Player, Win Amp en oem maar op, allemaal een equalizer.

geef mij eens een hint hoe ik deze op de door mij genoemde manier kan gebruiken: mixer --> pc in via line in --> equalizer --> pc uit pc line out--> versterker
 
Mag ik vragen waarom je je signaal zonodig door je PC wilt sturen?
Het wordt er absoluut niet beter van, tenzij je met een goeie geluidskaart werkt en die hebben er een CD Rommetje bij met hetgeen jij zoekt.
 
Mag ik vragen waarom je je signaal zonodig door je PC wilt sturen?
Het wordt er absoluut niet beter van, tenzij je met een goeie geluidskaart werkt en die hebben er een CD Rommetje bij met hetgeen jij zoekt.

omdat ik ook wel eens zonder mixer + boel apparaten op stap ga, behalve met een pc en dubbele cd speler. pc heb ik toch al mee voor de mp3 files.... als ik die dubbele cd speler nou direct op de line in van me pc kwijt kan, dan scheelt dat een hoop gezeul, alleen zonder toonregeling klinkt dat natuurlijk voor geen meter..

Als het alleen maar om een avondje achtergrond muziek gaat...
 
Laatst bewerkt:
Beetje omslachtig, niet?
Welk DJ programma staat erop je laptop?
Want dan zou ik alles wat je op CD hebt even in je laptop als MP3 laden.
Of desnoods als MP3 bilbliotheek op DVD of CD meenemen.
Wat jij wil kan wel, maar dan moet je het zoeken in de hoek van programma's die met VST plug-ins werken. Of zoals ik al zei een goeie (externe)USB/Firewire geluidskaart kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan