Thuisbioscoop subwoover op pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Wij hebben hier 2 thuisbioscopen. Nou niet denken ow wat luxe. Want het is een en al bagger. Zeer slechte kwaliteit:rolleyes: En de producten zijn zeker ook niet van nu. Alleen hadden we een thuisbioscoop afgeperst:p

Het zit namelijk zo. Bij bedrijf medion hebben ze blijkbaar een administratief foutje gemaakt waardoor er 2 thuisbioscopen bij ons geleverd werden. Uiteraard gaven we die niet terug. Eigen schuld dikke bult. Dan leren ze er tenminste van:thumb:

(het was wel zwaar ***lig van ons. geef ik toe. Die gast is vast ze baan kwijt:p )

Maar wat hebben wij nou aan 2 thuisbioscopen. Helemaal niks dus;) Wel zaten er dus nog 2 subwoovers bij per set. Inmiddels (2 jaar later) Zijn deze thuis bioscopen er gewoon om weg te gooien. En we zijn dus ook van plan een nieuwe thuisbioscoop te kopen met uiteraard een wat betere kwaliteit.

Nou dacht ik zelf eraan om deze subwoovers op mijn pc aan te sluiten. Het mag dan slechte kwaliteit zijn maar met een redelijke geluidskaart is het toch altijd wel leuk om gewoon als er niemad thuis is de sensatie mee te maken om eens een keer die hele knop naar rechts te draaien:cool: Zonder om elke avond met je fiets naar feesten en discos te gaan. Wat ik niet alleen doe voor de muziek hoor maar goed:) Ik ben dus ook van plan er wat moeite in te steken.

Helaas heb ik geen flauw idee of een thuisbioscoop subwoover aan te sluiten is op een pc. Verder zie ik op de subwoover van medion geen enkele aansluitings mogelijkheden. Ik snap dus ook niet hoe die het ooit gedaan heeft:confused:

Wel zit er aan de achterkant een klein zwart gaatje wat je vergezocht een aansluiting kan noemen. Het heeft ongeveer de diameter en vorm van zon aansluiting waar je je koptelefoon in doet. (ik weet niet hoe zon aansluiting heet.) Maar ik hoop dus dat jullie mij er wat verder mee kunnen helpen zodat ik zometeen ervan kan genieten:D

Mochten jullie fotos willen hebben van de subwoover (met reden voor wat duidelijkere kijk op het apparaat) dan zal dat moeten w8en tot morgen. Mijn mobiel is stuk en krijg ik morgen pas weer en we zijn zon kabeltje van de digitale camera kwijt dus het moet wachten tot morgen:( Als jullie tenminste een foto nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Er zit dus geen netsnoer aan die subwoofer? Dan is het een "passieve" en kun je hem niet aan je geluidskaart hangen..... er komt dan gewoon helemaal geen geluid uit en met enige pech blaas je de kaart ook op....... Er moet een versterker tussen.....
 
Ik was al bijna 100% zeker dat het niet kan;)
Maarja een vraag stellen kan nooit kwaad:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan