ondertitels toevoegen aan .cue en .bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronimoon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Berichten
3
Hoi, ik heb een film gedownload in .cue vorm.
Maar hoe kan ik nu de ondertitels toevoegen in dit .cue bestand?

Het .avi bestand vanuit daemon tools op m'n harde schijf zetten en dan met nero die .avi en .srt branden is echter geen optie omdat het een bestand is van 800mb en zo'n groot formaat kan m'n pc enkel maar branden in .cue formaat.

Als je niet begrijpt wat ik met de tweede alinea bedoel, geen probleem, de eerste is waar het om gaat.

Alvast bedankt!
 
Aan de bin/cue kan je nikd toevoegen, dat zal je echt in de avi moeten doen.
 
Kan ik dan niet de .avi op harde schijf zetten en een nieuwe .cue maken van die .avi + .srt?

Heb al geprobeerd met alcohol120 trial maar die kan enkel .cue's maken van wat op een schijf staat, dus niet wat op m'n harde schijf staat.
 
Een Cue bestand is niets meer dan een inhouds opgave van een bin bestand met daarbij aangegeven hoe het bin bestand is opgebouwd. dus nee, je kan geen Cue bestand maken voor een avi en een srt bestand....

Misschien kun je wel weer een image maken met daarin de avi en de srt en die daarna op een schijf zetten maar dat moet je zelf maar even proberen

Andere optie kan zijn om met behulp van een programma als winiso de bin te converteren naar een iso en daarna het srt bestand met dezelfde tool erbij in te stoppen
 
ah, bedankt!

Maar zou je me mss eens kunnen uitleggen hoe ik dat doe (die laatste optie) want daar ben ik een complete noob in.

Ik beschik nu over Nero, Alcohol120 en Daemon tools.

De reden waarom ik het per se in een cue wil hebben is omdat ik het enkel dan op een schijf van 800mb kan zetten. Als ik het gewoon doe via Nero dan zegt hij dat het bestand te groot is om te branden, ook al is het maar 780mb fzo op een schijf van 800mb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan