Ik kan geen arabische ondertitels zien...

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Weet iemand hoe ik arabische titels kan bekijken? Ik gebruik normaal gesproken BSPlayer voor ondertiteling(NL) maar als ik arabische ondertiteling erop gooi dan krijg ik rare tekens:
arabischeondettitelsuy6.jpg


Ik heb gewoon een NL Windows XP, iemand enig idee?

bvd
 
Lijkt me geen probleem van jouw PC, ondertiteling is niet meer dan een seria plaatjes die getoond zouden moeten worden tijdens het afspelen. Tijdens het maken van de dvd kan er echter vanalles fout gaan. Mijn eerste vraag is dan nu ook of je dit met maar 1 dvd (of serie, Prison Break zo te zien aan screenie) hebt of met meerdere.
 
Lijkt me geen probleem van jouw PC, ondertiteling is niet meer dan een seria plaatjes die getoond zouden moeten worden tijdens het afspelen. Tijdens het maken van de dvd kan er echter vanalles fout gaan. Mijn eerste vraag is dan nu ook of je dit met maar 1 dvd (of serie, Prison Break zo te zien aan screenie) hebt of met meerdere.


uuhm ik wil geen dvd make (trouwens ook goed id misschien ander keertje)
maar als ik een filmbestand open op me pc en dan ondertiteling erbij laad dan krijg ik dat, die screen was ene willekeurig voorbeeldje....dus elke arabische ondertiteling krijg ik op zon manier te zien....het ligt denk ik wel aan me taal instelling ofzo maar kweet t echt niet:(
 
Ik ging er van uit dat je ergens een dvd had gedownload en daar problemen mee had. Zoals ik het nu begrijp zijn jouw film bestanden en de ondertiteling niet samen gekomen, maar heb je ze apart verworven en probeer je ze middels een speler samen te voegen.

Ga eens naar configuratiescherm (klassieke weergave) dan naar landinstellingen, tabblad talen en zet een vinkje bij extra talen (die voor complexe schriftsystemen). Kijk eens of dat heeft geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan