nero vision express

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyhil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
3
Als ik filmbestanden wil branden met nero vraagt hij om video ts en audio ts bestanden [ vob , ifo , bub ] maar de bestanden die ik heb opgeslagen zijn wmv ,avi of mpeg .Nero pakt geen van deze bestanden om toe te voegen .Wie weet hoe ik ze toch kan branden of omzetten naar video ts en audio ts

Benny
 
Nero RECODE vraagt om VIDEO_TS ......
Maar met Nero Vision -> DVD maken -> Video DVD -> video bestanden toevoegen, kun je allerlei video materiaal zoals mpeg en avi gebruiken..... [of jouw Nero moet iets overkomen zijn.......]
 
als ik op toevoegen druk krijg ik onder in beeld bestandstypen te staan .Hier staat dan ifo , bub en vob . Deze kun je veranderen in alle bestanden .Dan komen de video's die ik heb opgenomen in het scherm te staan maar kan ik ze nog steeds niet toevoegen omdat als ik ze aanklik hij dan aangeeft geen compatible bestand gevonden.

Benny
 
Welke versie van Nero heb jij? Is dit een O.E.M. Versie ?
[In Nero 7 [Nero Vision 4] kun je zeer veel soorten video bestanden toevoegen.... de lijst is zo'n 20 "soorten" lang......]
 
vision express

ik heb inderdaad NERO OEM SUITE en heb vision express gedownload van de officiele nero site. Volgens de winkel waar ik dit vandaan heb moet ik nu alles kunnen branden en wordt het door nero vanzelf omgezet in een compatible bestand. Helaas dus niet

Benny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan