Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

rustie

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Berichten
90
Goedendag

Ik heb een probleem met mijn mp3 speler, het is een iriver.
Ik synchroniseerde met windows media player, zonder problemen, maar het lukt me niet meer.Geeft aan dat hij het niet kan synchroniseren.
Heb wel laats een nieuwe versie erop gezet.
Kan het daarmee te maken hebben?

Bvd Rustie
 
eb wel laats een nieuwe versie erop gezet.
Bedoel je WMP11?
Sluit je mp3-speler eens aan en ga in WMP11 via Extra naar Opties en dan tabblad Apparaten. Klik op Vernieuwen. Wordt de mp3-speler weergegeven in het venstertje?
 
Hoi,
Ja inderdaad wmp11 is het.
En de speler wordt wel weergegeven dan.

bvd
 
Krijg je niet een foutcode bij die foutmelding? In de Help-file van WMP11 kun je daar iets mee. Als WMP11 geopend is, druk dan op F1. Klik het hoofdstuk over Mediabestanden synchroniseren naar apparaten. Lees de sub-hoofdstukken. Klik ook op Problemen met Media Player oplossen. Lees subhoofdtuk over Problemen oplossen. Kijk op Online Help for Media player.
 
Hoi, dank voor je advies,
hij geeft aan dat hij het niet herkent.
Ik probeer nog verder me in die help te verdiepen, maar echt verder kom ik nog niet ermee.

groetjes Rustie
 
Ik heb nog wat rond gekeken. Probeer het volgende. Ga weer naar Extra, Opties, Apparaten. Selecteer de Iriver door er met de muis op te klikken. Probeer nu nog eens te synchroniseren.

Bron: Veelgestelde vragen over de Media Player.
 
Hoi, het lukt nog steeds niet zeg:(
Zou het helpen als ik de vorige versie van wmp erop zet??

groetjes
 
Sjonge, dat lukt ook al niet, hij geeft aan dat het niet samenkan met xp, pfff,
vermoeiend dit.

:shocked:
 
Misschien moet je eens goed rondkijken op de Iriver-site. Er staan een paar firmare-updates, kijk of er voor jouw speler ook een is. En anders op Support klikken.
 
Goed idee, ik ga kijken.Bedankt

Wat betekent: firmare-updates?
 
Firmware is een stukje software dat door de fabrikant in het apparaat is gestopt.
 
Hoi, ik heb geprobeerd irivers te updaten, dit lukte niet
Nu heb ik de oude versie wmp er weer op, maar hij herkent hem nu niet meer??
Wordt er gek van:shocked:
 
Wordt lastig.
Vaak kun je een mp3-speler resetten, terug naar fabrieksinstellingen. Kan dat bij de Iriver ook? Dan zou ik dat proberen.
En misschien is de batterij leeg? Of het apparaat defect?
 
Hoi,

Ook dat lukt niet: resetten.
De batterijen zijn wel oke.
Hoop niet dat het apparaat kapot is, het is vooral begonnen nadat ik die andere versie wmp erop gezet heb.
Weet het ook niet, maar bedankt voor je hulp in elk geval zover!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan