meerdere dvd's op één dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
321
Hoi all,
ik heb weleens films gekocht in een winkel waar 2 films op staan op één dvd.Nou heb ik zelf 2 dvd's op de computer staan (dus video-ts bestanden met daarin ifo,bub en vob's) en die zou ik graag op één dvd branden.
Hoe moet je dat doen?

Ik heb ConvertXtoDvd programma en ik heb ergens gelezen dat dat daarmee ook kan,is dat waar? En zoja hoe doe ja dat dan?

Alsjeblief in begrijpelijke taal uitleggen omdat ik niet zoveel verstand heb van het computer jargon.

Ik hoor het wel.

bedankt alvast!

gr...
M@rio
 
ConvertX kan het en DVD2One kan het ook...... Bij de eerste is het simpelweg "insert" en dan het bestand kiezen[video_ts], vervolgens nogmaals en dan "convert" ......
Het tweede werkt nog simpeler........ maar daar kun je weinig "instellen" [gewenste videokwaliteit, etc.]
 
Beste mario

Die dvd's die je in de winkel koopt waar 2 films op staan zijn wel double layers dvd's.
Ik weet niet hoe je dat op wil lossen.
Zou je 2 films op een single layer willen proppen is de kwaliteit niet meer om aan te zien.
Bovendien is een lege double layer dvd duurder als twee single layers
 
O dus 2 films op 1 dvd gaat niet.Ik had eens een serie van 5 delen op 1 dvd gebrand die ik zo had gedownload waar 250 minuten aan film op stond.
Het was de serie band of brothers en de kwaliteit was perfect.
Het waren 2 dvd's met elk 5 delen van de serie.

Hoe kan dat dan?

Ik hoor het wel.

bedankt alvast voor jullie reacties.

gr...
M@rio
 
dan heb je ze gedownload in divx format
Anders kan het niet.
Films omzetten in divx is ook een optie
Ik heb het ook wel gezien in Mpeg,maar de kwaliteit liet te wensen over.
Ik zo de hele serie van Lost gedownload in divx.
 
4 á 5 afleveringen [van 45 min.] is goed te doen op DVD [ik plak 4 Torchwood op 1 schijf of 5x House], niet als DiVX maar als DVD [met DiVX past een heel seizoen van House, Grey's , of Lost op één schijf met zeer goede kwaliteit].
Eenvoudigst is wel om vanuit avi te werken, die plak je dan aan elkaar en je converteert de totale avi dan naar DVD [desnoods DVD9], opslaan op harde schijf [i.p.v. direct branden] en dan met Nero Recode of DVD Shrink de boel tot DVD5 in elkaar drukken, vervolgens branden..... Maar convertX werkt een beetje volgens hetzelfde idee......
 
Laatst bewerkt:
DVD2ONE werkt perfect. 2 tapes van een voorstelling naar de pc gehaald, als .avi opgeslagen, omgezet naar dvd-bestanden met WinAvi en samengevoegd met Dvd2One.
Supertip :thumb: Opdrachtgever tevreden.:)
 
Had toch nog wat sneller gekund, die extra stap met DVD2One is niet eens nodig.

Gewoon alle avi's selecteren in Winavi, omzetten naar DVD en klaar!
 
gaan we ook proberen, tnx

*edit*
Lijkt ook te werken :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan