Drivers sony DCR-TRV255E PAL

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardger9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2001
Berichten
359
Hallo wie kan mij helpen aan de drivers voor boven staande camera?
Ik draai vista Ultimate en als ik de camera aansluit op de computer via de usb kabel dan zegt ie dat het apperaat niet kan installeren, hoe kan ik dit oplossen?

Ik hoop op een snelle reactie

Mvg Ard
 
Waarom sluit je eigenlijk je camcorder aan met een USB-kabel? Dat is heel ongebruikelijk om videobeelden over te zetten. Firewire is hier meer voor bedoelt. Ik gebruik zelf ook Ultimate (64bits) en combinatie met een panasonic + firewire en heb nooit problemen gehad.
 
Ik heb er geen firewire kabel bij zitten, is niet mijn camera maar van iemand anders die ook geen firewire kaart heeft
 
Als je een iets of wat modernere computer hebt zit er standaard een firewire poort op aan de achterkant. Video exporteren via usb gaat alles behalve goede kwaliteit geven (schokkerig beeld).
 
kan z,n firewire kabel standaard op elke camera?? en waar kun je z'n kabel halen?
 
Elke digitale camcorder heeft de mogelijkheid om een firewire kbel aan te sluiten (behalve deze die met dvd's werken). De poort op de camera noemt "DV-out"
 
ik heb nu wel beeld op de computer maar nog geen geluid, waar zou dat aan kunnen liggen?
 
beste djemail,

jij zegt dat je eeni-link kabel moet kopen en dat programmaatje moet downloaden en dat het dan werkt met windows vista.
ik ben een beetje een leek op het gebied van videobewerking etc. maar ik heb hier nog even een vraag over.
ik heb namelijk dezelfde camera, DCR-TRV25E van sony
daarnaast een pc welke draait op windows vista 64 bit
is het met de door jouw genoemde link (downloaden van item) mogelijk om videobestanden van mijn camera op de computer te laden en vervolgens met een programma als moviemaker bestanden te bewerken?
ik hoop dat het mogelijk is!

vriendelijke groeten,
 
Camera, DCR-TRV25E van sony

HALLO PXLANG !!

ALLES GOED.,

Als goed is heb jij bij aankoop van sony camera een software namens Picture_Package Windows Xp - bij gekregen . Die werkt niet met vista sammen.

Nou deze link is voor Picture_Package Windows Vista. ik heb hem uitgeprobeert en hij werkt.
Ik heb hem van sony support.

Ik heb wel een FireWire Card gekocht inc. A/V UOT Kabel (zie je cam).niet zo duur hoor.
En het werkt prima!!!

Met nero & Movie Maker werkt het ook.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen hier mee?

Met vriendelijke Groeten Djemail
 
Zwart beeld HELP!

Hallo ik heb de sony handycam DCR-TRV255e. En als ik hem aanzet ik het schermpje HELEMAAL zwart! Je ziet er niks door en als je filmt hoor je alleen het geluid en zie je het beeld niet. Ook als je door dat soort kijkbuisje kijkt zie je ook alleen maar zwart! Weten jullie hoe het weer in kleuren kan komen en je weer door het buisje+ scherm kan kijken + Filmen met beeld?
Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan