.uha Openen ZONDER Uharc of WinUha?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mezzalama94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik zit met een .uha bestand, een soort archief-bestand voor multimedia, wat ik niet kan openen. Ik heb vrijwel alle programma's geprobeerd (UHARC GUI, WinUha, Universal Extract, FileCompress) maar niks doet het.. Na al het proberen ben ik er acter gekomen dat hij bij een paar programma's de foutmelding geeft: This is not a 0.6 UHARC Archive file. Blijkt dus dat alle programma's het bestand niet kunnen lezen omdat het geen 0.6 archive file is. Ik denk eigenlijk dat het geen 0.6 archive file is maar een 0.5 of 0.4, in ieder geval wat ouder. Maargoed, ik weet het niet zeker. Weet iemand een extractor om een (GEEN 0.6) UHARC (afkorting .uha) bestand kan extracten?

Alvast bedankt!

Kees
 
Volgens mij is UHARC backwards compatible waardoor oudere versies altijd met een nieuwe versie geopend kunnen worden.

Je kunt winrar proberen maar ik vermoed dat het archief corrupt is geraakt
 
Ik zal het nog wel een keer proberen met UHARC, maar in WinRar is geen mogelijkheid om een .uha te gebruiken. Heb inmiddels ook een ander .uha bestand, en deze geeft ook een foutmelding aan dat het geen 0.6 is, dus het zou wel heel erg toeval zijn als ze allebei corrupt zijn geraakt..

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan