Rapidshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Als ik wat wil downloaden van de site van Rapidshare moet ik altijd eerst twee keer plaatjes downloaden alvorens ik de file kan downloaden, ik gebruik IDA of te wel Internet Download Accelerator daarvoor waar ik zeer tevreden over ben. Ook daar kun je instellen of je plaatjes wil downloaden of niet en heb deze ook al eens proberen uit te zetten maar ook dat geeft geen oplossing, ik moet ten allertijden twee bestanden van Rapidshare downloaden wil ik de file kunnen binnen halen?? weet er iemand een oplossing voor.

Groetjes, @xa.
 
Kan rustig een instelling van die site zijn, om op die manier reclamegelden binnen te halen, of voor het verspreiden van spyware. Met zo'n sites moet je zeer voorzichtig zijn

Jan
 
Internet Download Accelerator / Rapidshare

Beste mensen, mijn vraag is nog NIET opgelost sorry voor mijn late reactie. Ik zit nog altijd met het probleem dat er twee (2) keer beeldplaatjes worden gedomload alvorens Rapishire mij een ( nummers en cijfers ) geeft op de file te dowmloaden met Internet Download Accelerator. Als ik deze uitzet en gewoon download zonder accelerator gaat hij wel in één keer, en met een andere accelerator heb ik het ook al geprobeert maar die doet ook hetzelde twee keer downloaden. ( (http://rapidshare.com/files) groetjes, @xa.
 
als je bij rapidshare wilt downloaden moet je een premium acount hebben (betalend acount) anders zul je weinig bij rapidshare kunnen downloaden daarbij heeft rapidshare geen vaste beveiliging systeem van het capcha gedeelte (word vaak aangepast ) dus als je geen premuim account hebt lijkt het mij vrij gek dat je al je bestanden kunt afhalen zonder problemen
 
Rapidshare heeft een hekel aan downloadmanagers, en probeert die te blokken.
Is ook het probleem met een download hervatten, dat werkt alleen met een Premium-account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan