Opgenomen filmpje vind ik niet terug..

Status
Niet open voor verdere reacties.

billaucoin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Berichten
4
Hallo allemaal,

met mijn digitaal fotocameraatje was ik een filmopname aan het maken toen opeens het geheugen blijkbaar vol was en de camera stopte. Het eerste filmpje staat er perfect op, het tweede dat werd afgebroken staat er niet op (ik vind het niet, niet met verkenner, WM player etc) :(

Is er een manier om de afgebroken opname alsnog op het cameraatje terug te vinden en op te slaan (op pc). Ik ben nogal een leek hierin, en de vgl zal niet volledig opgaan, maar als je met een videocassette iets opneemt en die tape is ten einde voordat de opname gedaan is, kan je toch wat al was opgenomen voor het einde van de tape bekijken?

Hopelijk kan dit ook met het onvolledige filmpje, wie kan mij helpen? Alvast erg bedank!
 
die file is niet afgesloten dus staat niet op je stick
of je kan hier nog mee proberen http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/welcome.htm

Oei, ik vreesde al zoiets :(

Dus als een file niet afgesloten wordt is het niet opgeslagen en kan het niet/nooit gerecupereert worden? Erg jammer, want was van sentimentele waarde..

Ik heb die pcinspector prog gedownload en nu scant dit proggie het geheugen. Zal wel ff met zoet zijn, maar hopelijk vindt het nog iets terug.

Vraagje dan voor de volgende keer: hoe kan je zien dat je geheugen bijna vol is, zodat je de opname tijdig kan stoppen (zodat je toch iets hebt)..
 
Als ik met mijn digiale fotocamera film laat hij een tijdmeter aftellen, dus kijk eens op je schermpje of er ook niets aan het aftellen is.
 
die file is niet afgesloten dus staat niet op je stick
of je kan hier nog mee proberen http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/welcome.htm[/B]


Hallo Bertus,

We zijn (hopelijk) al halfweg: na het scannen met de pcinspector vindt het iets/een .videofragment bestandje terug, en heeft het als videofragment opgeslagen op de harde schijf!
MAAR helaas wordt het niet afgespeeld in WMP! Foutmelding: "Kan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund".
Met welk programma kan ik het wel afspelen of omzetten zodat WMP het wel afspeelt?

alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bertus,

We zijn (hopelijk) al halfweg: na het scannen met de pcinspector vindt het iets/een .videofragment bestandje terug, en heeft het als videofragment opgeslagen op de harde schijf!
MAAR helaas wordt het niet afgespeeld in WMP! Foutmelding: "Kan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund".
Met welk programma kan ik het wel afspelen of omzetten zodat WMP het wel afspeelt?

alvast bedankt!!

Helaas, vals alarm.. Het teruggevonden bestand is zo'n 15 MB, de standaardlimiet in pcinspector. Wanneer ik die limiet groter instel, vind ie opnieuw slechts 1 bestand (zo'n 50 MB) welke het filmje was dat ik wel kon afspelen en dus niet het ontbrekende filmpje is.

Met BadCopy Pro vind dat programma ook slechts 1 videobestand, maar dat is 145.408 groot. Zou dit het ontbrekende bestandje kunnen zijn? 50 MB is toch 50.000 en dan niet dat 145.408 groot bestand.

Helaas is BCP een betalend prog, iemand daar goede ervaring mee? Zou het het doen wat het beloofd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan