nóg een vraag, forum overplaatsen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
148
Halllo,
Jullie zullen wel denken ''nóg een vraag van haar''
sorry...

Maar ik heb me forum bij freehostia en ik ben er al bijna de hele dag mee bezig dus er zit al veel tijd in. Maar... Ik erger er me steeds meer aan dat hij er elke keer uitligt, elke keer: deze pagina kan niet worden gevonden. Dan moet ik hem vernieuwen en een tijdje later is ie er weer... Dus ik wil nu bij 1111mb.com daar heb je veel meer ruimte ook en word ook hier op het forum aanbevolen. Maar kan ik me forum daarheen overzetten? Ik heb al een backup bemaakt via beheer panel op me forum maar dan heb ik een bestandje dat moet ik uitpakken, en als ik het heb uitgepakt is het alsnog maar 1 bestandje! Dit kan ik dan wel uploaden naar me nieuwe webruimte maar ik heb het idee dat dat niet goed is! HOE kan ik dit dan doen???

Groetjes Josephine
p.s. ik heb wel een klein idee hoe het zou moeten, toegang tot webruimte met ftp, alles van het forum selecteren en dan naar je computer slepen dan gaat hij dat overzetten, maar kan ik het als dat klaar is dan zonder probleem uploaden naar 1111mb.com? of is dit niet mogelijk?
 
Laatst bewerkt:
ik heb dat data bestand opgeslagen, en nu heb ik het forum gedownload van freehostia, opgeslagen op me pc en dat weer geupload naar 1111mb maar ik krijg dit bericht als ik de index pagina intyp:
Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later

En dan zelfde bericht krijg ik ook als ik naar de index pagina van freehostia ga. ik dnek dat er niks anders op zit dan heeeeeeeeeeeeeeelemaal opnieuw te instaleren en dat op 1111mb. alleen dan moet ik wel weer alles opnieuw instellen... bale!
 
Ik heb net hier ook een bericht geplaatst, maar dat is blijkbaar weeer weg:
Ik heb eerst die data opgeslagen en naar 1111mb geupload. dat ging goed, maar toen heb ik me forum van freehostia gedownload en geupload naar 1111mb en nu komt ie elke keer met dit:
Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later

Dit laat ie zien als ik naar me forum op 1111mb wil gaan maar ook op freehostia!
 
Heb je wat er in dit forum door ViceAgent wordt verteld, nu ook opgevolgd? Heb je bij 1111mb je account geactiveerd, heb je geinformeerd of het misschien inderdaad erg druk was op die server?
 
Ja, ik heb het precies gedaan zoals het daar stond!!!! Ik heb niet geïnformeert bij 1111mb, want het is wle apart dat het tegelijk ook bij freehostia zo is toch!
 
Heb je de rekening van 1111mb betaald en heb je van hun een bevestiging gekregen dat je account bij hun is geactiveerd?
 
1111mb is gratis! teminste, ik heb een gratis acount, ik heb het forum opnieuw geregistreerd, alleen ik heb bij styles een link veranders en nu kom ik er zelf niet meer in, dom zeg van me maarja in het begin weet je nog niet wat je wel en niet kan doen, dusi k moet nóg een keer opnieuw uploaden en registreren
 
Laatst bewerkt:
Nu ik me forum op me .nl domein wilde heb ik ook me database geëxporteert maar dat werkt niet. Eerst via phpadmin die code gekopiert en opgeslagen. Toen in een nieuwe database bij antagonist geïnporteert. Dus de bestanden staan er wel maar hij doet het niet! daarna had ik dus me forum geïnstaleert. En weer het install.php erbij, daar heb ik vervolgends me database gegevens enzo ingevoert... maar ik zie niks meer terug van wat ik eerst had op me forum!!! Waar kan dit aan gelegen hebben denk je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan