.avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceke

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
86
hoi iedereen:D ik heb een dvd-bestand gedownload dat .avi is. ik kan het niet openen met wmp want dan komt er iets op van 'Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden.' ik heb dit ook al eens geprobeerd met power dvd 8 maar ook dat lukte niet:( nu is mijn vraag: wat is een avi bestand, en met welk programa kun je dit dan uiteindelijk bekijken.:thumb:

alvast bedankt;)
ceke
 
Hallo,
Dit staat op de home pagina van helpmij

GOM Player: gebruiksvriendelijk!

GOM Player is een nieuwe gratis mediaplayer die we graag bij je onder de aandacht brengen.
Het programma biedt veel nuttige mogelijkheden.
De GOM Player is veel kleiner dan loodzware concurrenten als de Windows Media Player en WinAmp. Dit komt omdat al die functies die vrijwel niemand gebruikt niet in deze mediaspeler zijn opgenomen. Dat betekent dat het programma veel minder geheugen opslokt, en de computer dus minder belast.

Speelt alles probleemloos af
En toch heeft GOM Player voordelen ten opzichte van die bekende namen. Het grootste pluspunt is dat er geen gebruik gemaakt wordt van codecs.

Terwijl het kunnen afspelen van video en audio bij Windows Media Player en Winamp afhankelijk is van het al dan niet aanwezig zijn van de juiste codec op een computer, houdt GOM alles in eigen hand. Het speelt alle bekende en wat minder bekende formaten af. Geen gezeur dus dat die gedownloade film weer niet te bekijken is. Afspelen verminkte videobestanden. Zelfs AVI bestanden die verminkt zijn kunnen vaak met deze speler afgespeeld worden. Alleen de GOM Player biedt deze mogelijkheid, want op achterliggende techniek heeft de maker patent aangevraagd en gekregen.

Ondertiteling
En dan de ondertiteling. De meeste mensen willen graag hun gedownloade films ondertiteld hebben. Geen probleem voor GOM Player. Download ook een tekstbestand met ondertiteling, en GOM Player plaatst deze onder de beelden. De SMI, SRT, RT, SUB (IDX) formaten worden ondersteund. Je kunt zelfs de plaats waarop de titels getoond worden, de marges, het lettertype, de resolutie en de schaduw allemaal instellen. Als beeld en titels niet synchroon lopen is dat vrij eenvoudig aan te passen. Uniek!

Bron: http://www.dedigitalerevolutie.tv/toontext.asp?id=18173
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan