F-Lock toets ALTIJD aan..

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimJager

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
65
Hallo,
aangezien ik een multimedia-toetsenbord heb, heb ik hier deze vraag maar geplaatst.

ik heb een Logitech toetsenbord met diverse functietoetsen [logitech Internet navigator o.i.d.] , en daarbij zit ook een F-Lock-toets.
het probleem is nu, dat als ik Windows opstart, dat ding altijd uitstaat, en ik het steeds in moet drukken om in bijv. in Firefox F5 te drukken om de pagina te verversen. Dit hangt mij de keel wat uit, heeft iemand een programma of de gouden tip om de F-lock stand/toets altijd ingeschakeld te hebben als je Windows opstart? tevens heb ik al in de Logitech software gekeken, maar daar kon ik er niets van vinden.

Groet,

Wim Jager.
 
Onderstaande was te vinden op de site van Logitech:
Toetsenbord met snoer en iTouch-software

De F-Lock-functie is altijd ingeschakeld wanneer u uw computer start. U kunt deze functie niet wijzigen, maar wel omzeilen met behulp van de knoptoewijzing Doorzichtige doorvoer (zie hieronder). Wanneer u voor een functietoets 'Doorzichtige doorvoer' instelt, wordt de uitgebreide functie genegeerd en voert de functietoets zijn normale taak uit, ook al is de F-lock-toets ingeschakeld.

U stelt 'Doorzichtige doorvoer' voor een functietoets in door het iTouch-configuratietabblad te openen en de tab voor F-toetsen te selecteren. Selecteer de gewenste toets. Klik op de knop Wijzigen en selecteer 'Doorzichtige doorvoer' in de lijst. Herhaal dit voor alle functietoetsen die hun normale taak moeten uitvoeren. Klik op OK en sluit het iTouch-configuratiescherm.

Draadloze toetsenborden

Gebruikt u een draadloos toetsenbord, dan heeft de F-Lock-functie de status die deze had voordat Windows afgesloten werd. Als de F-Lock-functie dus ingeschakeld was toen u Windows afsloot, zal deze ingeschakeld zijn wanneer u opnieuw start, en als de functie uitgeschakeld was, zal deze uitgeschakeld zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan