Muziek als microfoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Is het mogelijk om de muziek die ik luister aan anderen te laten horen zonder programma's of het versturen de liedjes zelf?
Stel op msn doe ik de microfoonfunctie aan, ik zelf heb geen microfoon, maar ik wil het zo hebben dat diegene kan horen wat ik luister, maar ikzelf wil het ook nog kunnen horen. En als dat kan ook met andere programma's als Voipbuster, Skype etc. Het liefst geen oplossing mbv kabeltjes e.d.

Alvast bedankt:thumb:
 
Het liefst geen oplossing mbv kabeltjes e.d.

Sorry, maar ik denk toch dat dit de enige oplossing is.

Bijvoorbeeld met een mp3 speler of zo als ik het doe:
met m'n mengtafel 2de headphone naar de pc:thumb:
 
Bedankt voor jullie snelle reacties....

Maar ik heb het vroeger wel gehad, misschien ouwe pc, weet het niet meer, toen kon ik bij audio-instellingen van MSN als microfoon mijn geluidskaart kiezen, en mensen konden toen horen wat ik luisterde.....

Stream e.d. heb ik al weles geprobeerd, maar was teveel gedoe:p

Misschien waren er toen 2 drivers ofzo kheb geen id...als iemand iets weet dan zou t mooi zijn:D
 
Maar dat kan nog wel.

Kies gewoon WAVE als opnameapparaat en dan kan je via gesprek in MSN zo afspelen.

menu start -> uitvoeren -> type mmsys.cpl -> tabblad audio -> knop volume onder "opnemen van geluid"

Het kan zijn dat je daar via: eigenschappen -> opties aan moet vinken welke apparaten je in het volumebeheer wilt zien.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat kan nog wel.

Kies gewoon WAVE als opnameapparaat en dan kan je via gesprek in MSN zo afspelen.

menu start -> uitvoeren -> type mmsys.cpl -> tabblad audio -> knop volume onder "opnemen van geluid"

Het kan zijn dat je daar via: eigenschappen -> opties aan moet vinken welke apparaten je in het volumebeheer wilt zien.


sorry voor een late reactie maar bedankt dit werkt (soms niet maargoed) (Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan