Computer bevriest bij het afspelen van dvds

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaDennis

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
66
Ok,
Ik heb vanmiddag wat nieuwe spullen gehaald:
Een TV Tuner kaart: De ASUS My Cinema P7131 Dual Retail/Hybrid
En een headset: De Zalman ZM-RS6F+M

Bij die TV Kaart zat de volgende software die ik geinstalleerd heb:
De drivers
PowerCinema

Ook heb ik mijn audio drivers(Realtek ALC Series AC97 Audio Driver versie 5.10.00.6203) van mijn moederbord (de MSI K8N Neo Platinum geupdate.

Ik heb vanmiddag dus gewoon vrolijk tv gekeken en alles (via PowerCinema).
En vanavond dacht ik dus, laat ik ook is proberen een dvd te kijken, ik dvd erin, proberen af te spelen bij PowerCinema, beeld zwart, computer blijft hangen.
Ik wachten, naar een tijd maar rebooten, weer proberen, blijft weer hangen.
Ik met Windows Media Player een dvd proberen, het menu komt tevoorschijn (een seconde of 20) en de computer blijft hangen.
Ik weer rebooten, andere dvd proberen, zelfde resultaat.
Ik met VLC Media player proberen, precies hetzelfde resultaat.

Ik ben dus tot de conclusie gekomen, OF m'n headset, OF m'n TV Kaart, OF mijn nieuwe audio drivers, OF een combinatie daarvan zorgt ervoor dat ik geen dvd's meer kan afspelen (gewone films op mijn computer enzo doen het wel).

Maar voordat ik uitgebreid een chaos ga maken, iemand hier enige ervaring mee, of een idee wat ik er aan kan doen?


Bij voorbaat dank,

Dennis C.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even gaan kijken in de FAQ van Cyberlink. Het gaat waarschijnlijk om een beveiliging van MacroVision. Lees zelf de oplossingen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn 6600GT is dus niet approved by MacroVision.

Nu zit ik ook met het probleem, als ik opgenomen stukken(worden opgeslagen als .mpg) af speel, heb ik hetzelfde, beeld zwart, dan een "Cannot play file" error en dan bevriest alles <_<.

Een nieuwe videokaart kopen zit er alleen niet in...
Iemand nog ideeen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan