2x video_ts op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
ik heb een film bestaande uit 2 delen van ca. 700mb. De heb ik omgezet met winavi. Als ik de grote zie zouden beide audio_ts / video_ts makkelijk op 1 dvd passen. Maar is dat ook mogelijk? Hoe kan ik 2 verschillende audio_ts en video_ts samen op 1 dvd zetten? alvast bedankt!
 
Met DVD2one moet dat kunnen evenals met ConvertX...
Je had ook eerst die twee avi's met [gratis] VirtualDub aan elkaar kunnen zetten en dan het resultaat converteren.....
 
Laatst bewerkt:
als ik het met virtual dub zou doen, dan zou het bestand 1,4gb worden. Is het dan niet zo dat hij dan met omzetten te groot wordt. Ik heb hier ook over gedacht, maar was bang dat het dan te groot zou worden. Even dan over de ondertiteling. Want ik heb nu 2 .srt bestanden. Kan ik deze dan gewoon onder elkaar in kladblok zetten, opslaan en even openen in subtitleworkshop, en opnieuw opslaan. Of moet er nog meer gedaan worden. Want de tijden kloppen dan natuurlijk niet bij het 2e deel
 
Je kunt de subs met subtitle workshop samenvoegen [onder "gereedschap"] SW berekent dan de nieuwe tijden.....
1,4 moet te converteren zijn naar 1 dvd5... Als het bestand iets groter is, gebruik dan Nero Recode om het passend te maken
 
DVD5 = dvd met een capaciteit van 4,7 Gbyte
DVD9 = double layer, 8,5 Gbyte
 
nog een vraag over dit onderwerp

Ik wil graag nog even een 2e vraag over dit onderwerp hier posten: Ik heb meerdere Video_TS bestanden die gezamelijk op een DVD zouden moeten passen. Ik gebruik Nero Express om Video_TS op een DVD te branden. Dit programma wil er echter maar 1 op de DVD zetten, bij de tweede zegt ie dat er al een dergelijk bestand klaarstaat om gebrand te worden. Kan ik de andere Video_TS bestanden een andere naam geven zodat ze wel als een nieuw bestand herkend worden en gezamelijk op de DVD gebrand kunnen worden? Ik hoop dat iemand me kan helpen!:confused:
 
@ramst...

Andere naam geven gaat niet, 2 video_ts bestanden op 1 schijf kan, maar niet met met Nero, wel met programma's als ConvertX en DVD2One...
 
bedankt!

Bedankt voor je snelle reactie ErpCity:thumb: Ik ga 1 van deze programma's proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan