Windows media player 11 voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinesh niddha

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
34
wmp 11 zit standaard op vista. Ik wil hem nu re- installen omdat ik wat problemen ondervindt.
internet streaming doet het niet (webradio's of video's)
als je in wmp naar extra ---> optie gaat staan alle opties er niet (alleen branden)
als je wmp afsluit speelt muziek nog even goed door.
Ik heb geprobeerd te updaten, lukt niet. Niets lukt

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen ?
ALvast bedankt
 
Wmp

is er nog iemand bij wie deze probleem in Vista voorkomt, want ik heb vernomen dat iedereen met vista home premium deze probleem zou moeten hebben.
KAn iemand ff voor mij checken
 
Al geprobeerd te herinstalleren met deze?

Lijkt mij overigens sterk dat het aan de update ligt, hier werkt het allemaal prima na de update.
 
Al geprobeerd te herinstalleren met deze?

Lijkt mij overigens sterk dat het aan de update ligt, hier werkt het allemaal prima na de update.


De link die je voor me gestuurd hebt is van wmp 11 maar de XP versie, deze doet het niet op vista. Microsoft heeft wmp 11 voor vista niet op internet staan om te downloaden.
 
Dat klopt, vanaar de vraag, "geprobeerd", het verschil ertussen is mij niet duidelijk, vandaar.

Zal het hier even testen, hoe of wat.
 
Dat klopt, vanaar de vraag, "geprobeerd", het verschil ertussen is mij niet duidelijk, vandaar.

Zal het hier even testen, hoe of wat.


Ik heb het ook al getest maar hij gaf bij mij aan dat het niet kan, trouwens ik heb 64 bit versie van vista home premium
 
Vandaar, maare hier vind je een omschrijving voor het omzetten van de 32/64 bits versie, misschien dat die nu op 64bits werkt, waardoor de 32bits api's en codecs niet meer werken.
 
Vandaar, maare hier vind je een omschrijving voor het omzetten van de 32/64 bits versie, misschien dat die nu op 64bits werkt, waardoor de 32bits api's en codecs niet meer werken.

Ik heb dit ook geprobeerd maar het lukt nog steeds niet
Ik weet echt niet meer wat er mis is met WMP.
Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om me te helpen.
Als je nog andere mogelijke oplossingen heb hoor ik het graag
 
Vandaar, maare hier vind je een omschrijving voor het omzetten van de 32/64 bits versie, misschien dat die nu op 64bits werkt, waardoor de 32bits api's en codecs niet meer werken.

wat denk je dat er zal gebeuren als ik alle bestanden van wmp uit program files zal verwijderen?
wmp 11 zit standaard in vista, zal het dan niet zo zijn dat als ik na alle bestanden verwijderen mijn pc opnieuw opstart een melding krijg om het default programma te installeren. Want zoiets heb ik op mijn laptop met xp meeggemaakt toen ik overstapte van IE 6 naar IE 7. Ik vondt IE 7 niks dus had ik die verijderd. Na het opnieuw opstarten kreeg ik een melding om het standaard webbrowser te installeren.
zal dat misschien ook zo zijn met WMP ?
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik weet niet of dat gaat werken, kun je misschien beter een sfc /scannow vanuit uitvoeren starten, of vanuit de opdrachtprompt proberen.

Voor de rest heb ik ook geen oplossing gevonden, hooguit een upgrade starten, vanaf de Vista DVD, vanuit Vista zelf.
 
wmp11

heey ik heb hetzelfde probleem,
heb vista home premium op 32-bit
sinds enige tijd kan ik geen streams meer afspelen!
enig idee verder?
gewone video's en muziek speel hij wel af maar niet als hij streamt
 
Kick

Hiero het zelfde probleem
Maar bij mij was het nadat ik Realplayer had geinstaleerd.
steeds als ik op play druk staat ie meteen op gereed en bij foutgegevens kijk zie ik het volgende:

Het bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Plaats de opslagkaart in het station als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt.

Heel vreemd omdat ik wel normaal kan downloaden/online gamen Etc.

Hoppelijk snel een oplossing:)
 
Zelf heb ik geen wmplayer probleem hoewel dus ook onder vista home premium. De flashplayer geeft me wel kopzorgen. Maar wat jullie dus aangaat, wou ik maar zeggen dat het nuttig kan zijn de systeemdriver voor de grafische afhandeling (kaart/chipsret/programma) opnieuw te installeren.

Succes ook verder! :thumb:
 
Hallo,
ik weet dat ik een beetje laat kom met het posten in deze topic maar deze heb ik gevonden via google en omdat ik toch een helpmij account heb dacht ik, laat ik het es proberen.

Ik heb hetzelfde/ of heel ander probleem met WMP11. Ik heb Windows vista home premium en xp (doet er niet toe maar daar doet WMP11 het nog perfect) Mijn WMP11 start namelijkh helemaal niet meer op zie deze topic van mij.

Ik hoop dat een van jullie me wel uit de brand kan helpen met het verwijderen of fixen van WMP11 in vista.. :confused:

Mvg Phantom
 
Ik heb hetzelfde probleem dat wmp niet wil opstarten op sites zoals kanalenkiezer en
allekanalen en ook niet op de Olympische Spelen site van de Nos.(via Silverlight doet deze site het gelukkig wel.
Krijg slechts een wit vlakje met een kruisje linksboven.
Heb Windows Vista Home Premium met de embedded wmp.
Wie heeft er een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan