I pod probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

muisje27

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
5
hallo
ik heb een I pod (xiron merk) maar pc geeft steeds aan dat ik een snel USB Apparaat heb aangesloten op een trage HUB????????
hoe los ik dit op ?

ook krijg ik geen muziek op dat stomme ding (ha hahahaha)
ik heb echt alles al geprobeert, maar op de een of andere manier kopieert hij de bestanden niet naar de i pod!! ze staan er wel op want ik kan ze wel via de pc afspelen maar op de ipod zelf niet????

kan iemand mij a.u.b helpen

groet kim
 
Nummers in iTunes kun je in principe alleen naar de "echte" iPod van Apple overzetten.
En wat die waarschuwing betreft, heb je wel USB 2.0 op je PC? Kijk in Apparaatbeheer bij de USB Controllers. Klik op het plusje. Heb je zoiets als in de bijlage?
Het gaat vooral om die Intel(.....) USB 2 enhanced host controller.
.
 

Bijlagen

  • USBApparaat.jpg
    USBApparaat.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
dit heb ik staan

hoi

dit staat er bij mij

Usb controllers
generic usb hub
samengesteld usb apparaat
sis 7001 pci naar usb open host-controller
sis 7001 pci naar usb open host-controller
usb hoofdsub
usb hoofdsub

dat staat bij apparaat beheer

en weet jij hoe ik dan muziek op dat ding moet zetten?

groet kim
 
Zo te zien heb je geen USB 2.0 op je PC geinstalleerd. Jouw mp3-speler heeft een USB-poort nodig.
Als je Windows Media Player 11 hebt, kun je proberen met Synchroniseren muziek uit te wisselen met de mp3-speler.
 
lukt nog steeds niet!

hallo
heb nu een usb poort 2.0 dus dat gaat prima!

maar nu krijg ik maar 4 liedjes op dat ding en dan roept ie al dat de doeldiskette vol is? ik snap er helemaal niks meer van dat ding moet een geheogen hebben van 1 GB wie weet wat ik hier nou weer aan moet doen!!:confused:
groet kim
 
Ben je wel degelijk mp3 bestanden op je mp3 speler aan het plaatsen of full-audio (wav) bestanden? In het laatste geval krijg je natuurlijk niet meer dan enkele nummers op je mp3 speler, omdat de bestanden zoveel groter zijn. Hoe groot zijn de bestanden die je wilt kopiëren?
 
hoe dan?

ja ik denk dat dat inderdaad het probleem is
maar hoe moet ik dan mp3 bestanden maken?
ik downlode via limewire en syngroniseer ze met windows media player
maar ik krijg er maar 3 of 4 nummer op terwijl hij een geheugen heeft van 1GB! help me

kim
 
Ik weet niet exact wat het probleem is. De meeste bestanden die je downloadt via Limewire zijn namelijk mp3 formaat. Een typisch mp3 bestand is zo'n 2-4 Megabyte groot, terwijl de 'full audio' versie ervan (wav) 50-60 MB groot is. Met een programma als iTunes (gratis te downloaden van de Apple site via LINK), kun je zowel je eigen CDs gaan rippen (omzetten van full audio op een CD naar mp3 op je computer) als liedjes downloaden van de iTunes music store. Die liedjes zijn niet gratis weliswaar, maar perfect legaal, dit in tegenstelling tot liedjes die je via Limewire downloadt.
Misschien moet je eerst je iPod een keer formatteren, zodat de beschikbare ruimte (1 GB, zeg je?) vrijkomt.
Hopelijk helpt dit.

EDIT: Als ik de hele thread herlees, merk ik dat je geen iPod hebt, maar wel eentje van de concurrentie. Dan heeft onze vriend Boeing natuurlijk gelijk. Nummers in iTunes kun je alleen op een echte iPod zetten, maar je zou toch in staat moeten zijn, jouw mp3 speler (die ik weiger een 'iPod' te noemen!) als harde schijf te mounten en dan de songs via drag & drop erop te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
hoi

bedankt voor je reactie
sorry geen ipod nee (die kan ik niet betalen ha ha ha)
ik zal het niet meer zo benoemen!
nou ik kom er niet uit hoor hij geeft ook steeds 2 verwisselbare schijfen aan heel onduidelijk ik snap er niets meer van! was een miskoop denk ik!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan