mijn Lan-verbinding geeft aan 'één van de netwerkkabels is niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

25indo

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Berichten
6
hoi...ik heb sinds een maand een nieuwe laptop en ook een nieuwe internet provider, maar sinds een week doet mijn LAN verbinding raar en geeft aan dat één van de netwerkkabels nietis aangeloten, ik heb de kabel vervangen, ik heb modem aan en uitgezet, ik heb de modem op reset gezet, ik heb van alles geprobeert met mijn provider en die hebben mij zelfs een nieuwe modemgegeven maar probleem blijft hetzelfde, er is niks mis met mijn netwerkkaart omdat als ik de kabel op een heel andere modem aansluit van mijn vorige provider dan doet hij het wel, wie kan mij helpen want ik weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen

groetjes 25indo:(
 
Heb je een zelf-gemaakte kabel, of een aangegoten stekker?
Ik maak o.a. voor mijn werk gecertificeerde kabels (zelf knijpen met prof. gereedschap), en als ik zo'n zelf-hemaakte kabel test is ie 100% ok (uiteraard ;))
Gebruik ik die kabel op mijn pc, dan heb ik een slechte verbinding, tot geen.
Stekkertje vasthouden en mangelen helpt wel, maar dat computerd wat lastig :p
Als ik een kabeltje koop, heb ik geen problemen.
Lijkt dus, dat een geknepen stekker , de pinnen wat dieper komen te liggen (fractie van mm).
En ja, mijn tang is gekeurd.......
 
Jij hebt dus 2 internet providers en die ook beide nog actief zijn.
zijn dat alle twee adsl aansluitingen ??
geef eens een beetje informatie over je providers......
 
Jij hebt dus 2 internet providers en die ook beide nog actief zijn.
zijn dat alle twee adsl aansluitingen ??
geef eens een beetje informatie over je providers......

een is van upc chello alleen die hebben ze geblokkeerd vanwege een tehoge rekening en de andere is van tiscali
 
Jij hebt dus 2 internet providers en die ook beide nog actief zijn.
zijn dat alle twee adsl aansluitingen ??
geef eens een beetje informatie over je providers......

oja als ik mijn laptop aan zet krjg ik een bericht dat mijn dls bestand ofzo niet goed werkt,
 
Zit er op je laptop een Bluetooth Dongle of een draadloos netwerk optie? Van de eerste weet ik dat hiervoor ook een "LAN-verbinding" voor gemaakt kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan