onder titels in WMP11

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeltje

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2001
Berichten
77
Ik heb een probleem met het zichtbaar maken van de subs in WMP11..
Het gaat om dvd's die ik afspeel van af de HD. WMP herkend dan kennelijk geen subs.
Voorgaande versies van WMD nooit problemen gehad.

2/
Als ik dan mijn alternatief Nero Showtime wil inzetten geeft deze de foutmelding "Onverwachte DVD fout".
Doet NST met alle DVD's heeft dus opzich nix te maken met de subs, Als ik dan een afzonderlijke vob laat gaat het wel goed. Maar ja dat is dan ook weer ellende want telkens als Showtime dan verder gaat naar de volgende vob, moet ik weer naar mijn pc hobbelen om handmatig de subs weer in te schakelen.. (ik kijk films van af de PC op de TV.. :p :) )..

Iemand de oplossing voor bovenstaande dubel probleem???
 
Wat WMP11 betreft: ga via Extra, Opties naar tab DVD. Kijk de instellingen voor ondertiteling na onder de knop Standaardinstellingen.
Wat Nero Showtime betreft: heb je bij Voorkeuren (Preferences) gekeken? Bereikbaar via een klein gereedschap-icoontje in de speler. Je kunt daar allerlei instellingen regelen, loop ze eens na?
 
Nou, ik zit achter mijn computer en zei alleen maar snoeren. Snap jij dat nou???:love:

Als het zo simpel was, had ik het op eigen benen ook wel geweten.

Alles staat goed, en toch geen resultaat.
 
Nog niemand die weet waardoor het komt en nog beter hoe ik het oplos??
 
Ik loop nu eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan... iemand een oplossing?
 
Lol, zolang na het stellen van de vraag nog een reaktie..

Het is dat ik het inmiddels zelf het uitgevogeld via via googel etc..
De oplossing is eingelijk heel simpel.

Je bent nodig een soort hulp programmatje het heet: SubSync
Je kunt ook Vobsub proberen.

Beide zijn een soort pluginn waardoor de subs eindelijk ook op beeld verschijnen.

Succes..:thumb:
 
Top Thanks!
En als laatste vraag:
Ik heb ook die foutmelding (onverwachte dvd-fout):confused: van Show time sinds ik mijn pc ook aan mijn tv heb gehangen.
Hoe krijg ik Nero Show time weer draaiende?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan