headset met microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamhuis

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Berichten
83
Hallo

Ik heb een headset met microfoon en ik krijg de microfoon maar niet aan de praat.
Ik heb alle oplossingen van de site al geprobeerd maar niets helpt.
Bij audioconfiguratie onder tabblad connectordetectie klik ik op start en dan staan er 2 uitroeptekens bij bij stereolijningang en microfoon. En hij geeft de melding: De audio-apparaten zijn misschien niet goed aangesloten. Controleer de juiste verbinding van de connectors hieronder: Stereo-lijningang, microfooningang.
De headset heet een roze en een zwarte stekker en ik heb de roze in de roze en de zwarte in de groene meer zitten er ook niet voorin.
Ik snap er helemaal niets van wat ik ook doe hij wil het gewoon niet doen.
Wie weet raad?????
 
De uitroeptekens zijn inmiddels verdwenen. Alleen doet hij nog steeds niets bij geluidopnemen in de geluidsrecorder.:mad:
 
Bekijk deze thread eens. Het onderwerp is Audacity, maar het begin is ook voor jouw situatie van toepassing.
Het selecteren wordt daar gedaan in Stereo-mix, jij moet daar uiteraard Microfoon selecteren.
 
Laatst bewerkt:
bedankt! maar dat had ik ook al geprobeerd. ik heb eerst alle oplossingen die hier te vinden zijn uitgeprobeerd maar........................niets dus.
Jacqueline
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan