Streaming werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekman

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
7
Sinds deze week kan ik niet meer streamen met de media player. Ik heb als besturingssysteem windows vista. Ik krijg steeds foutmeldingen als ik wil streamen. Verder kan ik ook niet meer online TV kijken via de media center. Ik vind dit heel raar omdat dit allemaal vorige week wel mogelijk was, en ik niks geks heb gedaan deze week.

Ik heb geprobeerd om de media player opnieuw te installeren, maar deze werkte niet omdat de gedownloaden versie een oudere versie was. Ook is het optie om deze versie van Media player van mijn computer te knikkeren en deze opnieuw te installeren. En van microsoft word ik ook niet wijzer.

Verder heb ik ook geprobeerd om extra codecs erbij te installeren. Ondanks deze extra codecs, nog steeds geen geluid en beeld op zwart.

Help wat nu?!?!?!
 
Ga in IE7 via Extra, Internet opties, tab Beveiliging, Aangepast niveau naar de regel: Video's en animaties afspelen op een webpagina die geen externe mediaspeler gebruikt. Selecteer: Inschakelen. Druk op OK, Toepassen, OK. Sluit alles af en herstart voor de zekerheid de PC. Lukt het nu wel?
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas, het werkt nu nog niet.

Als ik bij media center bijv. een themakanaal van de PO wil openen, dan krijg ik de melding dat er bepaalde essentiele bestanden niet goed zijn geinstalleerd.

Verder werkt een streaming bij bijvoorbeeld nederland.fm ook niet. Krijg daarbij de melding: C00D11BB

Daarbij kwam ik er net achter dat de media player helemaal niet meer opent.

Is er nou nergens een manier om deze eraf te halen, en opnieuw te downloaden op internet zoals vroeger bij XP?
 
Ik heb geen Vista, maar ik dacht dat WMP11 in Vista 'embedded" is. Maar misschien is het het beste als je zelf rondkijkt in Windows Media? Encoder, Codecs, Ondersteuning?
 
Ik zit met hetzelfde probleem als de topicstarter, kon ook van de een op andere dag geen video en audio meer van internet streamen. Mijn pc draait op XP en heb WMP 11 van mijn pc gegooid en gebruik nu dus weer WMP 10, maar dat heeft ook geen resultaat gehad. :( Weet echt niemand hier hoe dit komt?, en belangrijker, hoe het op te lossen?
 
Sinds deze week kan ik niet meer streamen met de media player. Ik heb als besturingssysteem windows vista. Ik krijg steeds foutmeldingen als ik wil streamen. Verder kan ik ook niet meer online TV kijken via de media center. Ik vind dit heel raar omdat dit allemaal vorige week wel mogelijk was, en ik niks geks heb gedaan deze week.

Ik heb geprobeerd om de media player opnieuw te installeren, maar deze werkte niet omdat de gedownloaden versie een oudere versie was. Ook is het optie om deze versie van Media player van mijn computer te knikkeren en deze opnieuw te installeren. En van microsoft word ik ook niet wijzer.

Verder heb ik ook geprobeerd om extra codecs erbij te installeren. Ondanks deze extra codecs, nog steeds geen geluid en beeld op zwart.

Help wat nu?!?!?!

Check ff in WMP 11 bij extra --> opties of er ook werkelijk alle opties te zien zijn. Want dat is ook een probleem waar het mee te maken heeft. ( bij mij tenminste_) bij mij zijn de opties niet te zien
 

Bijlagen

  • optiesspelerwk1.jpg
    optiesspelerwk1.jpg
    53,6 KB · Weergaven: 337
Laatst bewerkt:
Hoi !

Wel es aan systeemherstel gedacht ?

Het heeft toch goed gewerkt ?

Gewoon terugzetten naar de dag dat alles nog goed werkte !

Greetz,

Harry.
 
Sinds ik een nieuwe laptop heb met Vista erop werkt streaming bij mij ook niet meer. enorm irritant en geen idee waardoor het komt. :confused:
 
Geen stream

Ja mensen ,

Hier de zoveelste die ook geen enkele stream meer kan afspelen, heb inmiddels ontdekt dat het zowel op mijn laptop als op mijn pc is en het is ook inderdaad van de een op andere dag.

Gek wordt je van dat Windows!!!Begin er steeds meer een hekel aan te krijgen met al die ontelbare updates,je moet onderhand gevorderd it-er zijn om het ding normaal te kunnen bedienen..maar dat terzijde..

Ik heb ook geen radiostreams bij bijv. nederland.fm en zelfs als er een flashplayer laad(bij sommige programma's(bijv radio 538) dan gebeurt er niets.hebben jullie dat ook?

Wél heb ik nu ontdekt dat als ik bij de eigenschappen van een stream de link kopieer en die plak in bijv "vlc player" dat de stream het dan wél doet......

Wat is er fout gegaan ??bij een van de laatste windows updates waarschijnlijk...
 
Hoi !

Terugzetten naar die ene dag geen oplossing ?

Greetz,

Harry.
 
Mediastream

Nee ,heb ik net geprobeerd,ik kan overigens maar terug tot 14-11-1-08 en volgens mij begon de ellende bij veel mensen rond de 7e....
Zou toch wel heel graag willen weten wat dat nu is, vooral omdat er blijkbaar veel meer mensen zijn die ineens dit probleem hebben,je komt ze overal tegen op div. fora..Heb net nog even alle beveiligingen en firewall heeel even uitgezet,maar toen deed ie t ook niet.Als ik de url van de stream kopieer dan plak in mediaplayer zegt ie wel dat ie aan t laden is maar gebeurt er ook niets. Als ik de link plak in elke andere player doet de stream t wel!!:eek:
 
Mediastream 2

Ja ben ik weer even, zag dat dit topic toch al weer van een tijdje geleden is dus moet er voor de mensen in dit topic toch wel haast een oplossing gekomen zijn lijkt me..Weet echt niemand wat t kan zijn ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan