schermbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluto54

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
9
Als mijn schermbeveiliging op 1 min staat werkt hij wel maar als hij hoger dan 1 min staat doet hij het niet .wie weet raad??
Ik kan er niets over vinden op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Dat je schermbeveiliging niet aan gaat is het meestal het geval dat er nog een programma actief is dat voorkomt dat je schermbeveiliging aan gaat.
Over het algemeen is dit de oorzaak van virussen en spyware.
Heb je al gescant op virussen en spyware?
 
'Ja ik heb al gescant maar niets bijzonders gevonden ,wat ik zo raar vind is dat hij het op 1 min wel doet.
 
Heb je zelf geen programma's ingesteld zoals outlook, incredimail e.d. dat ze automatisch na x aantal minuten weer activiteit tonen?
 
Ik zou zo snel niets kunnen bedenken maar ik zal er eens over nadenken
 
Ik heb zoveel mogelijk programma,s uitgezet maar de schermbeveiliging doet nog niks als hij hoger als 1 min. staat
 
Het kan ook soms zijn dat je muis de oorzaak kan zijn dat je schermbeviliging niet aan gaat. Je kan bijv. de schermbeveiliging op 3 minuten zetten en dan je muis even van de computer afkoppelen.

Werkt dit niet, kijk dan even hier rond. Er zijn namelijk veel topics over dit probleem geweest, misschien staat er wèl een oplossing voor jou tussen.

Succes :thumb:
 
Ook de muis is het probleem niet ik heb de battereien er uit gehaald maar het probleem is nog het zelfde .
Ik dank jullie voor de pogingen om mij te helpen maar het nu ook weer niet zo,n probleem dat ik er niet mee kan leven dus ik laat het maar zo , nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan