2 mdf bestanden voor 1 film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Berichten
200
Ik heb een film in een map met 2 mdf bestanden.Dit is wel 1 film.Hoe kan ik die samenvoegen om er 1 film van te maken?Alvast bedankt
 
Normaal gesproken heb je een mdf en een mds bestand. Zover ik weet kun je de bestanden niet samenvoegen. Maar hoe groot zijn de files eigenlijk ?
 
Wat ik zo weet lijkt me het bestand van 4 gig de film dan, maar die andere file lijkt me met 400 mb wel heel groot, ik heb ze meestal van een aantal kb.
Maar is het niet mogelijk om de bestanden te branden dan met alcohol 120% of imgburn ?
 
Ik heb hem al gebrand maar die 400 mb is het slot van de film en staat er dus niet op.
 
Kijk en/of mount die mdf's met DaemonTools, en maak er eerst een film van, en als ze de inhoud van een dvd bevatten, deze branden.
 
Lange Pier bedoelt waarschijnlijk dat je dan kan zien wat er op de schijf staat, maar dat kan met alcohol 120% ook.

Zijn er wellicht andere gebruikers die de files hebben gedownload, en hoe hebben wij het aan de gang gekregen.
Zover ik weet kun je de files niet samenvoegen, en heb je totaal niets aan deze files tenzij je de film op 2 dvd's wilt gaan zetten (wat me niet erg handig lijkt).

Je kunt wel proberen om via Nero Recode de 2 Video_ts mappen samen te voegen tot een nieuwe DVD, dit lijkt mij de enige oplossing.
 
Waarom niet dan, krijg je een foutmelding of iets anders ?
 
Kan je die MDF`s niet eerst mounten met zoals eerder gezegd met Daemon Tools .
Zie je dan VOB , Mpeg , AVI files ?
Als dat zo is kan je deze naar je harddisk copieren en dan branden .
Dit gaat gemakkelijker met ISO buster maar ik weet niet of die ook MDF`s aan kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan