Conversie programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
2
Hej,
In 1998 ben ik met de OBU/VUT gegaan en sindsdien ben ik mij gaan interesseren voor computers. Ik heb dus geen speciale opleiding genoten, maar heb mij het een en ander aangeleerd uit tijdschriften e.d. Meestal kom ik wel daar ik wil zijn, maar nu heb ik een probleempje waar ik geen oplossing voor heb gevonden. Wellicht dat iemand mij kan helpen. Ik neem van de TV met een Philips DVD speler zangprogramma´s op. Als ik de DVD open op de computer zie ik dat elk programma, hoe lang of kort ook, bestaat uit 9 VOB bestanden. Ik kopieer vervolgens alleen die bestanden naar de computer waarvan ik de liederen mooi vind .Met het programma Digital Media Converter zet ik de VOB bestanden vervolgens om naar MPG bestanden. In Pinnacle Studio 9 bewerk ik de bestanden vervolgens tot ik er tevreden mee ben(het zijn dan ineens STU bestanden geworden).Vervolgens plak ik enige bestanden achter elkaar en brand deze op een CD waarbij het DAT bestanden zijn geworden, die ik vervolgens dus op mijn computer en DVD speler kan afspelen. Nu heb ik mij echter bedacht dat het aardig zou zijn deze liederen ook af te spelen in de auto. Ik zal dan m.i. de DAT bestanden weer moeten converteren naar CDA bestanden. Kan iemand mij zeggen of deze gedachte juist is en met welk conveteringsprogramma dit kan. Digital Media Converter kan dat m.i. niet.
 
Dat gaat lukken, en er zijn converters voor.... deze is gratis, hier te downloaden: http://www.aoamedia.com/audioextractor.htm
En er zijn zeer veel "betaal" programma's die de "stunt" ook doen, echter de meeste kunnen het alleen van avi's en mpeg files.... de eerst genoemde zou het ook met "dat's" kunnen.... Veel succes!
 
conversieprogramma

Helaas is het met dit programma niet gelukt. Ik wil dus .dat bestanden converteren naar .cda bestanden. Kan iemand mij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan