stream & DivX converteren naar MP4

Status
Niet open voor verdere reacties.

chablis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
4
Ik zit met hetzelfde probleem als iemand die op 15/12/2006 hier ook al deze vraag gesteld heeft maar die blijkt dus niet opgelost te zijn!

Heb 2 fims onder Divx en heb ze geconverteerd naar MP4. Als ik ze wil openen met I Tunes gebeurt er nix en als ik ze gewoon wil afspelen onder MP4 formaat, krijg ik de foutmelding -37.

Weet iemand raad, aub??
 
Films hadden extensie divx? Met welk programma geconverteerd? In iTunes gebeurt niets, in welke speler kwam de foutmelding?
 
hallo!

Ben ff bij eigenschappen gaan zien en bij videocompressie staat XVID, bij geluid staat MPEG layer3.

Ik heb ze geconverteerd met de Jodix Free Ipod video convertor.

Deze gaf aan dat het converteren gelukt was. Als ik de MP4 bestanden aanklik, zouden deze normaal moeten openen in ITunes maar dan geeft hij de fout -37.

Heb ook al geprobeerd de MP4 films te openen met WMP en Nero maar geeft telkens fout -37.

Als ik de originele downloads open (XVID) opent hij de fims in WMP, dus ik kan de films wél op mijn pc bekijken maar wil ze graag op mijn Ipodje...:)
 
Ik heb die foutcode 37 nog niet kunnen ontdekken. Maar controleer eens het volgende. Open de Quicktime-player, ga via Bewerken, Voorkeuren, Quicktime-voorkeuren, naar de tab Bestandstypen en vink in ieder geval MP4 aan. Ga ook naar de tab Geavanceerd en check of er drie vinkjes staan voor de DirectX-componenten. Maar ik weet niet zeker of het je probleem zal verhelpen.
 
alles nagekeken bij QuickTime en weer nix:(

Ik zou gerust de QuickTime Pro willen aanschaffen als ik zeker zou zijn dat het dan wél lukt, maar tot hiertoe heb ik al regelmatig fimpjes geconverteerd met die gratis convertor en alles lukte prima!

Kan het iets te maken hebben met een DvDrip??

Dus...moest je toch nog een tip voor mij hebben....

Alvast bedankt!!!
 
Die avi-films vanaf het Internet hebben vaak zeer fantasierijke maar ook erg lange namen. Probeer de naam te wijzigen in iets met hoogstens 8 tot 12 posities en probeer hem dan opnieuw in iTunes te openen. Die error -37 wordt vaak bij te lange bestandsnamen gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Yesssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jonges...heb gewoon de namen van de films effe korter gemaakt en alle bijkomende rommel eraf gegooid enne...hupsakeeeeeeeeeeeeee!

Super Bedankt!! Kan ik lekker in't vliegtuig effe MIJN filmkes kijken!!

Echt!! Bedankt!! Ben blij!!:thumb: :thumb:

Groetjes uit België!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan