wachtwoord xp achterhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
147
Hallo, ik zou graag het wachtwoord van de pc waar ik nu op zit willen achterhalen.
Ik heb reeds saminside gedownload en wat gesurfd op het internet, maar ik geraak er nog altijd niet aan uit.
Dit wachtwoord bestaat alleen uit cijfercombinaties.

Weet iemand een gemakkelijke manier om deze cijfers te kunnen lezen?
 
de makkelijkste manier is opnieuw installeren en goed onthouden wat je als wachtwoord gebruikt.
 
wil je het gebruikers wachtwoord wijzigen?
 
nee achterhalen zoals ik al zei.
met behulp van saminside maar ik zoek iemand die er iets van kent.
 
Kijk eens naar ophcrack

Overigens zou, als het je lukt, het wel zo correct zijn als je de administrator dan meldt dat je zijn/haar wachtwoord gehackt hebt, zodat hij/zij ervan op de hoogte is, en eventueel een nieuw wachtwoord kan instellen.

Tijs.
 
administrator is niet geactiveerd

Oke je bedoelt in veilige modus ook? Want over geen adminisrator geloof ik bijna niet... Deactiveren... Ben je zo beveilgd? Geen eens een administrator? Nu nog een bios wachtwoord :D Nee, ik zou alles opnieuw instraleren en: Administrator aan laten ;)
 
Kijk eens hier ik begrijp uit je verhaal dat het dus NIET om het administrator wachtwoord gaat.
Klopt dit ??
 
Kijk eens naar ophcrack

Overigens zou, als het je lukt, het wel zo correct zijn als je de administrator dan meldt dat je zijn/haar wachtwoord gehackt hebt, zodat hij/zij ervan op de hoogte is, en eventueel een nieuw wachtwoord kan instellen.

Tijs.

bedankt voor je tip het is mij gelukt!
 
Het is mij nu ook gelukt, maar met behulp van deze:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd

Dat is voor het resetten van wachtwoorden naar (bijv.) geen wachtwoord. Dat is dus niet voor het 'raden' van het huidige wachtwoord, alleen om die te resetten.

Werkt niet met Vista, ophcrack wel.

EDIT: Schijnt nu wel met Vista 32-bit en Vista 64-bit te werken vlgs. de website.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bri3,

Het is niet toegestaan op Helpmij om je vraag in die van iemand anders te stellen. Tevens stamt de vraag uit 2007.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan