autocad en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

size

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
4
Kan iemand mij een antwoord geven ofdat er een mogelijkheid is om autocad 2007 lt op windows vista te laten draaien.
Heb hier bij de aankoop van laptop geen rekening mee gehouden.
Dit heb ik op een ader forum gevonden maar hier kom ik niet verder.

http://www.autocadexchange.com/forum/list_messages/1719

Daar vind je een link en wat uitleg over hoe AutoCAD 2007 toch onder vista te installeren….
overigens… werkt het zonder de patch ook maar dan dien je AutoCAD wel als admin te runnen onder vista….

Bij autodesk geven ze aan dat ze hieraan bezig zijn. Maar ik heb het vermoeden dat dat nog wel een paar maanden kan gaan duren.

Vriendelijke groet Leon
 
Welkom bij Helpmij.nl

Als ik op die link klik zie ik niets, dan moet ik me registreren en dat doe ik liever niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn de tekst die daar staat te kopieëren en te plakken in een antwoord hier? :thumb:
 
nog geen antwoord

hoi daar,

heb hetzelfde probleem . PC aangekocht die draait onder VISTA

' k maak gebruik van zware cadprogrammas gesteund op autocad.

Men heeft me daar bij de support verteld dat men nu proefdraait op VISTA ;


MEN HEEFT NOG GEEN DEFINITIEVE DATA DOORGEGEVEN ;


zodra ik iets meer weet zet ik het even op het forum

groet

grema
 
gegevens autodesk

Had dit al gezien gremma maar dit was al in januarie of zo had eigenlijk wel verwacht dat je een oplossing had maar helaas.

hierbij de gegevens van de link
You want to know if Windows Vista™ supports AutoCAD® or AutoCAD LT®.


Solution


AutoCAD® 2008, scheduled for a March 2007 release, is compatible with the 32-bit and 64-bit versions of Windows Vista™ Home Basic, Home Premium, Ultimate, Business and Enterprise. AutoCAD LT® 2008, also scheduled for release in March, is compatible with the 32-bit versions of Windows Vista Home Basic, Home Premium, Ultimate, Business and Enterprise.

There will be an AutoCAD 2007 and AutoCAD LT 2007 update released shortly that adds support for Windows Vista 32-bit versions.

Visit www.autodesk.com/support for updates on Windows Vista support.







dit is alles wat ze vrijgeven.
Hoop dat iemand mij vrij vlug kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Autocad 2005 draaiend gekregen op Vista door op de snelkoppeling op het bureaublad het volgende te doen:

rechtermuisklik op pictogram -> eigenschappen -> tabblad compatibiliteit -> compatibiliteit modus en dan als Windows XP (service pack 2) uitvoeren.


ik hoop dat je er wat aan hebt
 
autocad 2007 of 2002

Deze truc werkt niet bij deze autocad.
we proberen nu windows xp op de laptop te zetten zodat je bij het pstarten moet kiezen tussen vista en xp. Iemand hier evaring mee?
 
Autocad 2007

Het werkte bij mij ook met Autocad 2007, dus het proberen waard.



Ik heb Autocad 2005 draaiend gekregen op Vista door op de snelkoppeling op het bureaublad het volgende te doen:

rechtermuisklik op pictogram -> eigenschappen -> tabblad compatibiliteit -> compatibiliteit modus en dan als Windows XP (service pack 2) uitvoeren.


ik hoop dat je er wat aan hebt
 
ik heb ook net een nieuwe laptop gekocht. ik had eerder op forums gezocht of vista en autocad geen problemen gaven. deze site (en dus jullie antwoorden) stelden me gerust.

jammergenoeg lukt het me nu niet echt. autocad 2007 is geinstalleerd, ik heb reeds het service pack geinstalleerd en ik heb ook geprobeerd via eigenschappen op windows XP gezet.

op de een of andere manier krijg ik deze melding.

The service pack could not be installed because the expected Autodesk
product could not be located on your computer.
Make sure that you are using the correct service pack for the product.

iemand nog ideeen?
 
zelfde probleem

ik heb ook net een nieuwe laptop gekocht. ik had eerder op forums gezocht of vista en autocad geen problemen gaven. deze site (en dus jullie antwoorden) stelden me gerust.

jammergenoeg lukt het me nu niet echt. autocad 2007 is geinstalleerd, ik heb reeds het service pack geinstalleerd en ik heb ook geprobeerd via eigenschappen op windows XP gezet.

op de een of andere manier krijg ik deze melding.



iemand nog ideeen?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen..
Jurjen
 
hey jurjen,
op de een of andere manier heb ik het probleem niet meer
ik denk dat het komt door rechts te klikken en vervolgens compatibel te maken met vista.
telkens als ik autocad 2007 verschijnt er dat er een probleem is, maar ik kan het programma wel openen en gebruiken.

weet iemand of vista problemen geeft om in 3D te tekenen. in mijn 3d modellen werken de functie hide niet. alle lijnen die normaal wegzijn verschijnen toch op het scherm. ik moet nu steeds op mn oude computer in 2006 3d's maken...
 
Hallo,

Ik heb net een pc met vista erop,nu wil ik autocad2005 draaien....wat dus problemen geeft!
Ik heb al via compatibiliteit het programma op xp service pack 2 proberen draaien,wat niet ging. (moet ik xp service pack 2 dan ook instaleren op vista?)
Zijn er nog andere oplossingen?
 
Autocad 2005 en vista

Je moet op de koppeling op het bureaublad klikken met rechts/eigenschappen, Dan het tapblad Compatibiliteit en dan uitvoeren met xp service pack 2, en het vakje uitvoeren als administrator aanvinken op oke. dan openen en op het scherm dat je dan ziet bericht niet meer weergeven aanvinken en op doorgaan drukken dan moet het echt werken suc6.
 
Topic is meer dan 2 jaar oud. Het is niet nodig daar nog op te reageren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan