website op dvd (cd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimiez

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
10
Voor een klant heb ik een website gemaakt. Nu willen ze een gedeelte van deze website op een cd of dvd hebben, als extra service voor de klant. (het gaat hier om een projectontwikkelaar).

Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit het makkelijkste voor elkaar krijgen. De website is html met een flashanimatie in de top (foto's fade in fade out). Is er een mogelijkheid om dit in director te importeren, of moet ik alles toch weer opnieuw maken?

Bedankt voor jullie tips!
 
Zolang je alleen HTML gebruikt en geen server-side code (PHP of ASP) lukt dat gewoon.

Moet je wel opletten dat je alle bestanden in de juiste mappen er op zet (Dus gewoon het hele mapje op de cd zetten)
 
Oke, duidelijk... maar dan wordt de "site" wel geopend in de browser.. is er een mogelijkheid om het te laten openen in een apart venster?
 
Je kunt dan gewoon naar op index.html klikken en de site verschijnt in de standaardbrowser.

Zie het alsof je de site op een hardeschijf mee hebt genomen en je die bij degene in de computer stopt.
 
Ja dat bedoel ik, de site wordt dan geopend in de browser... dat is dus liever niet de bedoeling.

het mooiste zou zijn als de pagina's bekeken konden worden in een venster zonder knoppen, of fullscreen...
 
Tja, je zou op F11 kunnen drukken in de browser.

Het is volgens mij niet mogelijk om een website helemaal full-screen weer te laten geven... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan