divdx bestand converten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Berichten
317
Heeej
Ik heb zonet een bestand opgenomen via mijn dvd speler op een cd-rom (dvd wou nie)
het bestands type is DVDXPlayer.Video weet iemand een converter die dit kan omzetten in een bestandstype waar windows movie maker mee overweg kan ??

Ps. als je geen converter weet kan je me dan vertellen of ik opzoek moet naar een dvdx converter of een divx converter ?


IN DE TITEL STAAT DIVDX MAAR HET IS DVDX!
 
Laatst bewerkt:
Op deze site kun je de freeware DivX-codec downloaden. Maar: DivX is een extensie van het beeldspoor in een AVI (waarin dan meestal het geluidspoor als mp3 zit).
MM kan prima AVI inlezen.
 
Laatst bewerkt:
@mrmusic
Als ik bij dat programma naar mijn docummenten ga staat het bestand er niet :S niet als ik ifo doe en niet als ik dvd root doe :S wat moet ik precies doen ? En als ik cdrom-drive selecteer zegt ie no ifo file found (doet ie ook bij mijn documenten waar ik het bestand heen heb gekopiert)
 
Laatst bewerkt:
@ boeing737
Ik kan hem nu wel gewoon in windows media player afspelen maar windows movie maker kan hem nog steeds niet openen :S
 
k lef ff alles uit:
Als ik de cd-rom open staan er eerst 4 mappen: EXT MPEGAV SEGMENT VCD
in EXT zitten: LOT_X.VCD PSD_X.VCD
In MPEGAV zit: AVEQ01 bestandstype: DVDXPlayer.Video staat er
in SEGMENT: ITEM0001 ook een DVDXplayer.video
IN VCD: ENTRIES.VCD INFO.VCD LOT.VCD PSD.VCD

Het bestand dat in MPEGAV zit is 332mb de rest is allemaal maar een paar kb


Ik heb AVEQ01 naar mijn documenten gekopiert en daar kan Windows media player hem afspelen, dus die andere bestanden heeft ie volgens mij niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
De juiste naam is misschien AVSEQ01? Kijk dan in deze thread. Ook hier werd DVDX geadviseerd, maar uiteindelijk leek het opgelost met een freeware mpeg-codec.
 
ja die naam klopt ik heb ook een converter gevonden hij is nu bezig:) dus ff kijken of dat lukt ;)
het is video x converter dan weet je het als nog iemand met dit probleem zit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan