Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunAngel

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
62
Hallo :rolleyes:
Na het zoeken omtrent dat programma ben ik dus hier te weten gekomen dat het bestand MSWMM een 'project' bestand is! Ik heb deze dus ook omgezet en opgeslagen naar een filmbestand via opslaan in het file menu...
MAAR hier komt mijn specifiek probleem, wanneer ik door de wizard ga geeft hij me dat de ruimte zo een 144mb in beslag neemt, mijn schijf heeft nog 4Gb over dus daar ligt het probleem niet. Hij begint de procedure om op te slaan, de balk is ineens voltooid met het opgeslagen filmpje en wat blijkt ... hij heeft echter maar 2mb opgeslagen, dus zogezegd mijn begin scherm in het zwart die ik via windows media player kan zien...en dat is het dan!
Heeft iemand daar een uitleg voor en please een oplossing...
Het is zo een mooooooooooooooi filmpje !!!
grts, en alvast dank voor jullie hulp :p
 
movie maker vervolg

Met hulp van 'tiener' ben ik al wat verder geraakt, nl. omgezet in DV-AVI, nu is mijn filmpje te bekijken via media player MAAR hij begint pas te spelen midden in de diavoorstelling...en de overgangseffecten en ondertiteling is weg...de muziek daarentegen is ok!
Iemand een uitleg of een oplossing... ?
alvast dank
 
w8 ff

Je hebt een film gemaakt in movie maker en je wilt het afspelen in een of ander bestand dat niet moviemaker is... zodat je het naar andere mensen kan sturen???:confused:
 
Hallo
alvast dank voor jouw interesse
Neen ik wil hem gewoon HELEMAAL kunnen opslaan in File-Filmbestand opslaan, dat lukt me wel maar enkel een stukje van mijn film wordt opgeslagen blijkbaar en met de wizard druk ik op voltooien, automatisch gaat hij naar mijn media player en daar kan ik dus zien dat mijn filmpje niet volledig is opgeslagen.
Ik wil die film volledig gedaan krijgen om achteraf op dvd te branden en te kunnen bekijken op de tv. (dus niet om door te sturen naar anderen)
alvast dank
grts
 
Je volgt de verkeerde weg.

Je moet dat bestand niet opnieuw opslaan, maar EXPORTEREN!

Kies bestand=>exporteren=>kies het gemaakte MSWMM bestand en exporteer het als b.v. AVI!
 
ok, ik heb bestand => importeren in collecties gedaan (of video importen) kom je op hetzelfde
ik wil mijn bestand een nieuwe naam geven en dan zegt hij me dat het filmbestand niet bestaat...ofwel krijg ik een ander bericht en deze is:
Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\Val\Mijn documenten\Mijn video's\Yente sept.2005 - dec.2006.MSWMM wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.
dus ik weet het niet meer...
alvast dank voor de reactie
 
Ik heb ook niet gezegd IMporteren maar EXPORTEREN!!:D

Het bestand dus exporteren als b.v. AVI
 
tklinkt misschien onozel maar EXporteren kan ik niet vinden hoor
toch excuses met IMporteren, verkeerd gelezen!
 
die stappen heb ik allemaal al gedaan hoor, zie eerste berichten...
zo ben ik er ook aan begonnen maar van mijn bv 144Mb slaat hij enkel 2Mb op tijdens de wizard-fase om op te slaan.
Als mijn filmpje al niet volledig is kan ik ook geen verdere stappen ondernemen...daar ligt mijn probleem vooral
ik zoek het verder uit
 
zo als mrmusic het uitlegt sla ik ze ook altijd op. het werkt perfect, ZELFS AL IS JE FILM NIET 100%.
ik weet niet of je wilt maar ik heb 1 van mijn creaties op utube gezet.

link: http://www.youtube.com/watch?v=oYttGkh4mL4:thumb:

het is van SRO. ik vind hem kij gaaf en heb ook kij goeie reacties gehad van andere mensen die SRO spelen.;)

Dus het is best handig als je zo wat filmmaken kan:p

veel plezier en zeg strax fff wa je ervan vind:rolleyes:

groet, robert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan