WinAVI ondertiteld niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaswuss

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
Berichten
54
Hallo allemaal,

Ik heb de film Wild Hogs gedownload en de ondertiteling opgezocht, en gevonden.
Nu heb ik de film van .avi naar DVD geconverteerd, met WinAVI en vobsub. De film heb ik hierna gebrand. Toen ik de film ging kijken, zag ik ineens dat een deel van de film geen onderiteling had, maar die delen stonden wel in het .srt (ondertiteling) bestand. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, of weet iemand een ander programma waarmee je de ondertiteling wel compleet onder de film kan krijgen, en net zo makkelijk en snel werkt.
Alvast bedankt.
 
ik gebruik convertxtodvd en ik kan er ondertitteling in de film doen en heb er geen problemen mee.
 
ik gebruik convertxtodvd en ik kan er ondertitteling in de film doen en heb er geen problemen mee.

Ik heb convertxtodvd ok al een keer gebruikt, maar bij mij doet ie er dan geen ondertiteling onderzetten helaas, weet je hier misschien nog een oplossing voor of hoe dat kan? Want het is opzich een best wel handig en overzichtelijk programma.
 
misschien moet je tijdens het kijken van de film, klikken op ondertiteling want dat doet ie meestal niet automatisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan