gom player

Status
Niet open voor verdere reacties.
In GOM Player wordt de ondertiteling er automatisch bijgezet, als het ondertitelingsbestand maar dezelfde naam heeft als de video / film.
Bijvoorbeeld: film.srt en film.avi
 
En mocht het gebeuren dat de player de ondertiteling niet automatisch pakt dan kies je voor 'subtitles' en dan 'subtitle explorer'. Dan open je daarmee het .srt bestand en dan wordt de ondertiteling wel weergeven.
 
In GOM Player wordt de ondertiteling er automatisch bijgezet, als het ondertitelingsbestand maar dezelfde naam heeft als de video / film.
Bijvoorbeeld: film.srt en film.avi

sorry maar ik snap het niet helemaal, heb bijde bestanden in mijn documenten staan
 
waar vind ik subtitle explorer?

En mocht het gebeuren dat de player de ondertiteling niet automatisch pakt dan kies je voor 'subtitles' en dan 'subtitle explorer'. Dan open je daarmee het .srt bestand en dan wordt de ondertiteling wel weergeven.
 
sorry maar ik snap het niet helemaal, heb bijde bestanden in mijn documenten staan

Maak een nieuwe map aan op je bureaublad om alles overzichtelijk te houden en kopier het videobestand en het ondertitelingsbestand naar die nieuwe net gemaakte map op je bureublad.
Dan heb je 1 map met 2 bestanden: 1 videobestand en 1 ondertitelingsbestand.
Deze 2 bestanden moeten dezelfde naam hebben ( niet de extensie .avi of .srt )
Bijvoorbeeld: film.avi en film.srt.

En zie je de .avi en.srt niet, dan moet je even instellen dat je dit wel ziet.
Configuratiescherm --> Mapopties --> tabblad Weergave --> vinkje weghalen bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen en klik op Toepassen en OK.
 
Laatst bewerkt:
johndeerntje zei:
waar vind ik subtitle explorer?

Op rechtermuisknop drukken in Gom Player. Ga op Subtitles staan en dan zie je 'm erbij staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan