stream tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
hallo, als ik b.v. naar www.kanalenkiezer.nl ga , die is een stream site ,dan kan ik naar de zenders kijken die uitzend maar als ik naar www.uitzending gemist.nl wil kijken zoek ik een programma maar er gebeurd niets hij maakt wel contakt maar hij start niet, ook niet als ik een uur wacht weet iemand hoe dit kan? bij voorbaat dank,
 
hallo, als ik b.v. naar www.kanalenkiezer.nl ga , die is een stream site ,dan kan ik naar de zenders kijken die uitzend maar als ik naar www.uitzending gemist.nl wil kijken zoek ik een programma maar er gebeurd niets hij maakt wel contakt maar hij start niet, ook niet als ik een uur wacht weet iemand hoe dit kan? bij voorbaat dank,
ik kan het wel openen .
dan wordt de media player van MS opgestart .
misschien moet je die eerst eens installeren
 
stream

ik heb gekeken naar in dit geval de NPS het programma" met het mes op tafel "
daar word Window Media Player als speler aangegeven eerst ook REAL maar daar zijn ze mee gestopt hij geeft ook aan dat hij afspeelt ik kan hem dus afklikkenals ik dat doe geeft hij fout op script aan
 
Dat zie je boven in beeld staan.

Home > Helpmij.nl Forum > Multimedia > Multimedia-Diversen > stream tv
 
(...) aan dat hij afspeelt ik kan hem dus afklikkenals ik dat doe geeft hij fout op script aan
Probeer eens in Internet Explorer (ik neem aan dat je die gebruikt) "Foutopsporing in scrips" uit te schakelen onder Extra --> Internet-opties --> Geavanceerd.
 
stream

bedankt Frisian voor je reactie .Ik heb gedaan wat je zei maar nog steeds geen verbinding met uitzendinggemist
 
Kan het zijn dat een firewall het zaakje tegen houdt (heb je meer dan één misschien)?
Heb je verder ook nog verbindingsproblemen buiten dit probleem om?
 
stream

Frisian, nee, het gekke is dat ik wel www.kanalenkiezer.nl ontvang wat ook streamtv is als ik daar naar toe ga en ik klik b.v nieuws en ik ga naar een zender gaat hij direct naar windows media TM en kan ik het nieuws bekijken dus aan mijn instellingen ligt het niet maar ik denk als ik uitzendinggemist wil zien dat ik iets moet downloaden alleen ik weet niet wat
 
tv stream

probeer het anders met deze website ze hebben de streams hier zo dat ze bij de meeste internet browsers in je wmp worden geopend
en het is ook noch zo dat ze hier meer streams hebben voor ziggo of upc gebruikers dan heb je namelijk ook noch NL 1,2 en 3 en sbs 6 enz.
handig dus
 
tv live op laptop?

Hoi,
Ik ben op vankantie en wil graag op mijn laptop live tv kijken.
Bestaat daar een site voor?
m.vr.gr..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan