vastlopen windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
396
heey :p

met windows media player als ik dan op een nummer klik met dubbel klik dan loopt mijn computer 1 van de 3 keer vast... waar komt dit door en wat kan ik er aan doen..??

helpmij!! :eek:
 
1.13 Waarom loopt de speler steeds vast?

Windows Media Player communiceert met een groot aantal systeemcomponenten, waaronder stuurprogramma's, codecs en DirectShow®-filters. Het kan zijn dat de speler niet reageert vanwege een verkeerde of incompatibele component van een andere provider, bijvoorbeeld een codec-pack. (Voorbeelden daarvan zijn de codec-packs DivXNetworks Nimo, Tsunami en K-Lite en de codec-packs SoftRom.Net ACE Mega en All in 1.) Bij sommige componenten in de codec-packs doen zich incompatibiliteitsproblemen voor. Hierdoor kunnen ernstige problemen bij het afspelen in Windows Media Player en andere spelers ontstaan, kan het systeem beschadigd raken en is het lastig voor Microsoft Product Support Services om bij afspeelproblemen een diagnose te stellen en deze problemen op te lossen. Zie vraag 3.8 voor meer informatie over het oplossen van dit probleem.

Als u de beveiliging van de computer wilt beschermen, kunt u het beste alleen programma's, codec-packs en andere items downloaden van bronnen die u vertrouwt. Zie de Beveiliging van Windows Media Player voor meer informatie over beveiliging.
 
windows media player 11 maar als ik het in een ander programma zoals limewire of gom dan heb ik er weinig tot geen last van :eek:
 
Welke uitgang hebben die nummers? MP3, WMA of een andere extensie? In Limewire kun je onderin het beeld een mp3-speler gebruiken, bedoel je die? Wat betekent "weinig tot geen last"?
Kijk ook eens naar de "Opties Windows Media Player" in mijn handtekening.
 
Welke uitgang hebben die nummers? MP3, WMA of een andere extensie? In Limewire kun je onderin het beeld een mp3-speler gebruiken, bedoel je die? Wat betekent "weinig tot geen last"?
Kijk ook eens naar de "Opties Windows Media Player" in mijn handtekening.


de uitgang van de nummers : mp3
en nee ik bedoel gwoon windows media player ik kan het wel in limewire afspelen maar ik vind dat wat minder handig...
en weinig tot geen last ,,, Gom player is ook wel eens vastgelopen

en ik zal nu even in je handtekening kijken :cool: :eek:

ik heb je handtekening ding bekeken maar daar schiet ik niet heel veel mee op..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan