kleine pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hoi
het zal wel heel eenvoudig zijn maar het lukt me niet.
als ik een pagina open dan vult hij niet het hele beeldscherm, wie weet hoe ik dit kan verhelpen. Groot maken door er aan te trekken lukt wel maar de volgende keer is hij weer klein.
alle tips zijn welkom

gr carina
 
Linksboven in de vensterbalk met rechts klikken en dan Formaat wijzigen kiezen. Je krijgt dan een soort kruis waarmee je aan alle kanten het venster kan bijstellen. Let wel je moet voor elke kant die je wilt bijstellen de hele procedure weer opnieuw uitvoeren.
Joop
 
Groot maken door er aan te trekken lukt wel maar de volgende keer is hij weer klein.

Maximaliseer het venster òf maak hem groot door eraan te trekken.
Druk nu op CTRL terwijl je tergelijkertijd op het rode kruisje drukt om het venster te sluiten.
Nu blijft het venster weer groot bij het opnieuw weer openen van het venster.
 
lukt niet

Hoi
ik heb je raad opgevogt maar het lukt niet.
Moet ik niet ergens instellingen veranderen?

hoor graag van je
gr Carina
 
Trek het venster naar de maximale grootte (niet kiezen voor maximaliseren) en kies dan voor Bestand/Sluiten terwijl je de Shift toets ingedrukt houdt.
 
dank je voor het meedenken, maar ook daar regeert hij niet op. Bij het opnieuw openen van de site is hij gewoon weer klein.
 
Probeer anders deze oplossing eens.
Waarschijnlijk zal dit wel werken.

Succes :thumb:
 
mij vraag is nog steeds niet opgelost en alle bovenstaande tips werken niet.
Wie heeft er nog andere oplossingen
mvg Carina
 
ref. Trek het venster naar de maximale grootte (niet kiezen voor maximaliseren) en kies dan voor Bestand/Sluiten terwijl je de Shift toets ingedrukt houdt.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

YES Erbicom, dit is het. Dít is de oplossing - althans: bij!
Dit probleem is voor mij OPGELOST.
 
Hoi

Het uittrekken van het venster en daarna shift en sluiten zoals jij het zegt hen ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet.
toch bedankt voor je reactie
gr carina
 
XP_PC

dat is precies wat ik bedoelde SHIFT ingedrukt houdt, klik op BESTAND, vervolgens op AFSLUITEN. en het werkt

dank je wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan