capture problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

insiderrr

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik heb een dringende vraag, en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen.

Sinds kort werk ik met een digitale camera genaamd : VX1000 ik montere graag op de computer dus besloot ik een firewire kaart in de winkel te kopen. Ik kreeg er adobe elements bij, dus ik helemaal blij en instaleerde alles op de computer. Na wat beelden te hebben geschoten sluite ik de camera aan op de pc, en ging naar het capture scherm in elements ( alles ging prima en de computer herkende de camera)

Maar toen, na 40 seconde beeld te hebben ingelezen kwamen de eerste hakels, 5 seconde later stond het beeld vast, maar ging de teller wel verder. ik vertrouwde het niet helemaal en drukte op de knop: stop capturen. Elements had de eerset 40 seconde opgenomen, maar na het bevriezen van het scherms deed deze niets meer. Ik meteen de computer opnieuw opstarten en alles opnieuw doen. Nu hetzelfde probleem maar nu al na 30 seconde. Heel erg raar dus.

Ik meteen een ander computer erbij gepakt, firewire kaart omgezet en toen op de andere computer adobe elements geinstaleerd. Nu precies hetzelfde probleem, maar nu met een geheel andere procesor, video kaart en hardeschijf.

Nu een maand verder en kom er nog steeds niet uit, de systemen waarop ik edit zijn 2.5 gh van het type pentium 4 en athlon 64 ( 3400+) bijde met een werkgeheugen van 2gb en een ide hardeschijf van 250 gb besturingssysteem windows home edition service pack 2

Is er iemand die een idee heeft wat ik precies fout doe, mocht je het weten dan hoop ik dat je em eruit kan helpen, ik monteer graag me digitale beelden, en dit werk onderhand iriterend.

Groetjes,

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan