:zolid sport mp3 speler van aldi problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivan82972

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
12
Ik heb bij de aldi deze mp3 speler gekocht maar het werkt niet zolas het moet.
Zo kan windows xp hem niet vinden.

Ook krijg ik het apperaat niet meer ingeschakeld voor het luisteren naar de radio.

Ik wil even weten of hier meer mensen last van hebben of nog beter een oplossing.

toen ik hem uitpakte deed de radio het prima en ook toen ik de usb had aangesloten leek het perfect te gaan windows zag hem zoals het hoort. een paar seconde later was hij niet meer zichtbaar op mijn pc. en als ik hem nu wil aanzetten krijg ik de melding 00099 en een baterijtje te zien. Natuurlijk heb ik de baterij de hele nacht opgeladen maar helaas nog steeds hetzelfde. Ook heb ik in apperaatbeheer de mp3 speler die daar wel te vinden is verwijderd en opnieuw ingeplugd.
windows ziet wel mtp player als ik hem inplug en dan doet hij niets meer.

Hopelijk kan iemand mij helpen.:confused:
 
Een gevalletje garantie lijkt mij, ga ermee terug
 
Ik had precies dezelfde problemen en ben ermee terug gegaan en kreeg een nieuwe. Deze gaf ook al dezelfde problemen...
 
ik had er 3 gekocht en bij die andere 2 gaat het wel goed maar die 1ste word inderdaad een garantiegeval denk ik.

Een tip voor diegene die hem niet aan de praat krijgen:

Ga naar apperaabeheer en zoek daar je mp3 speler op klik op eigenschappen en ga naar het tabblad stuurprogramma's. dan stuurprograama bijwerken dan ja alleen deze keer
dan ik wil zelf kiezen (geavanceerd) dan niet zoeken ik bepaal zelf welk stuurprogramma en kies dan voor usb massa opslag.

Als het goed is krijg je dan het apperaat in deze computer te zien en kun je gewoon plakken en knippen.
 
ook de 3de mp3 dpeler werkt inmiddels. ik heb eental keren nieuwe filmware erop gezet en toen deed hij het weer. :thumb:
 
zolid sport mp3 speler van aldi problemen

Ik heb hetzelfde probleem, ook bij de ingeruilde speler. Waar kun je de firmware vinden?
 
de filmware staat op de cd die erbij zat.

open de cd en ga naar drivers dan naar apps en dan stupdaterapp.exe openen.

succes
 
Dank voor je antwoord. Ik heb de mp3 speler aan de praat. Van de helpdesk (gsc) kreeg ik het advies de speler op te sturen. Gelukkig hoeft dat nu niet meer. Ik heb 'm overigens nog niet als mtp-player werkend, ben een beetje huiverig dat het dan weer mis gaat...
 
zolid

bij openen stupdataapp.exe en starten van nieuwe firmware op te zetten, heb je format data area aangevinkt ??

grtz kevin.
 
Dank voor je antwoord. Ik heb de mp3 speler aan de praat. Van de helpdesk (gsc) kreeg ik het advies de speler op te sturen. Gelukkig hoeft dat nu niet meer. Ik heb 'm overigens nog niet als mtp-player werkend, ben een beetje huiverig dat het dan weer mis gaat...

dit heb ik ook niet maar is ook niet nodig zo werkt het prima.
 
duurde het lang die firmware downloaden bij u ivan ? , hier lijkt er geen einde aan te komen
 
naja bij mij was er niks aan te doen blijkbaar, firmware downloaden ging niet, als ik het op de pc aansloot bleef die heletijd in een oneindige lus detecteren.

naja terug gebracht naar de aldi en mijn geld terug :D

kga maar eens zien naar een ipod ofzoiet, hoewel die zolid er wel mooi uitzag :(

toch bedankt voor uw hulp ivan :thumb:
 
oplossing voor problemen met Zolid mp3-speler, niet trugbrenge duzz!!

In het begin had ik ook problemen met deze mp3-speler, maar ik heb een oplossing:

als je opstart en zolid ziet en daarna een batterij met 099000 ofso, dan moet je firmware instaleren. Dit doe je op de volgende manier:

- belangrijk is om eerst je mp3-speler aan te sluiten. dan doe de cd in je pc, en klik op verkennen- dan driver -dan apps- dan stupdaterapp.exe aanklikken...klik op start en het downloaden begint (duurt ongeveer 4 minuten als je dial up gebruikt, 30 seconden met adsl). als het downloaden klaar ga je naar de locatie van je mp3-speler op je pc. klikt em open en sleept er muziek naartoe. PS!!! als je eerst het bericht krijgt dat je moet formatteren, moet je dat eerst doen en daarna firmware opnieuw installeren. als je er muziek op hebt gezet en wilt uitpluggen moet je rechtsonder op hardware veilig verwijderen klikt. selcteer je Zolid en klik op stop, en dan nog een keer ( onthoud, als je hardware NIET veilig verwijderd, wert alle muziek niet meer en moet je firmware opniew installere. dan kun je hem uitpluggen en muziek luisteren!! veel plzier!!:thumb: :thumb:

Voor degenen waarbij de verwisselbare niet zichtbaar krijgen, staat een uitleg op pagina 24-26
 
In het begin had ik ook problemen met deze mp3-speler, maar ik heb een oplossing:

als je opstart en zolid ziet en daarna een batterij met 099000 ofso, dan moet je firmware instaleren. Dit doe je op de volgende manier:

- belangrijk is om eerst je mp3-speler aan te sluiten. dan doe de cd in je pc, en klik op verkennen- dan driver -dan apps- dan stupdaterapp.exe aanklikken...klik op start en het downloaden begint (duurt ongeveer 4 minuten als je dial up gebruikt, 30 seconden met adsl). als het downloaden klaar ga je naar de locatie van je mp3-speler op je pc. klikt em open en sleept er muziek naartoe. PS!!! als je eerst het bericht krijgt dat je moet formatteren, moet je dat eerst doen en daarna firmware opnieuw installeren. als je er muziek op hebt gezet en wilt uitpluggen moet je rechtsonder op hardware veilig verwijderen klikt. selcteer je Zolid en klik op stop, en dan nog een keer ( onthoud, als je hardware NIET veilig verwijderd, wert alle muziek niet meer en moet je firmware opniew installere. dan kun je hem uitpluggen en muziek luisteren!! veel plzier!!:thumb: :thumb:

Voor degenen waarbij de verwisselbare niet zichtbaar krijgen, staat een uitleg op pagina 24-26

Gaat bij dat formatteren dan niet het hele geheugen van de mp3speler naar de knoppen? Dan kun je toch helemaal niks meer met je mp3speler?? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
 
Na verscheidene pogingen gedaan te hebben om de firmware te installeren, wat bij mij ook niet lukte, heb ik de mp3player toch maar geformatteerd, op hoop van zegen... Het blijkt te werken! ik hoefde gelukkig de firmware niet meer te installeren:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan