foto's bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Berichten
160
Wie kan me helpen,n ik wil voor de plechtige communie van mijn dochter zelf de kaartjes maken. Foto's zijn goed gelukt, enkel moet ik ze nog samenstellen.
Daarmee bedoel ik: één grote foto met daarin 2 kleine fotos's , naam en datum moeten er ook nog bij.
Photoshop 7.0 heb ik op de pc staan, maar sorry, het lukt me niet.
Heeft iemand een ander programma die eventueel iets simpeler is en toch goed is???
Gelieve mij te helpen, ik heb nog 2 weken???
Bedankt alvast voor de hulp:eek: :eek: :eek:
 
Heb je ook iets van een voorbeeld hoe je het wilt hebben?
 
Nee, eigenlijk niet, maar het is 'gewoon' een foto ivoegen in een andere foto en een klein beetje aanpassen en tenslotte door te stuuren naar t'kruidvat zodat dit thuis bezorgd wordt. heeeelp, kheb maar 14 dagen tijd meer????
:eek: :eek: :eek: :eek:
 
Wie kan me helpen,n ik wil voor de plechtige communie van mijn dochter zelf de kaartjes maken. Foto's zijn goed gelukt, enkel moet ik ze nog samenstellen.
Daarmee bedoel ik: één grote foto met daarin 2 kleine fotos's , naam en datum moeten er ook nog bij.
Photoshop 7.0 heb ik op de pc staan, maar sorry, het lukt me niet.
Heeft iemand een ander programma die eventueel iets simpeler is en toch goed is???
Gelieve mij te helpen, ik heb nog 2 weken???
Bedankt alvast voor de hulp:eek: :eek: :eek:

probeer het met het programma van picasa dat is de foto organizer van google gratis te downloaden in google
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan