winamp werkt niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

adam1411

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Berichten
1
hallo mensen, ik heb hier een probleem en kom er niet meer uit. Ik gebruik windows xp home servicepack 2. Voor muziek gebruik ik winamp, maar als ik naar de muziek ga naar een mp3 lijst en ik druk boven in de de map bij MUZIEKTAKEN en druk op AFSPELEN, speelt winamp altijd de hele mp3 lijst maar nu alleen maar NUMMER 1!!!!!! Ik heb toen winamp verwijdert, maar nog steeds het probleem. oh oh wie kan mij helpen met dit probleem.

ik hoop op jullie hulp

adam
 
Ik heb op jouw manier nog nooit nummers in Winamp (of Windows Media Player) afgespeeld. In Winamp klik ik linksonder op Add (of Toevoegen). Je kunt dan kiezen voor Files (Bestanden), Directories (Mappen) of URL's. In het onderstaande voorbeeld heb ik gekozen voor Directory (Map). De gehele inhoud van die map komt dan in de Playlist Editor te staan. Ik kan er dan via Manage Playlist, rechtsonder, een Winamp Playlist van laten maken, die ik later kan openen, zodat precies dezelfde nummers weer in beeld komen. Op die manier kun je door allerlei nummers in Winamp "te laden" diverse playlists maken, hoe die nummers ook op je harde schijf staan. En er is nog meer mogelijk, bekijk de Opties, Voorkeuren (Preferences) ook eens.

winampof7.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan