Playstation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

esilep

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Berichten
12
hallo,
Ik weet niet waar ik dit kwijt moet, maar ben dan ook erg radeloos.
Ik heb een playstation 2 gekocht maar krijg geen beeld, als ik de scart kabel achter in de tv stop. Ik krijg alleen beeld als ik hem via de dvd spler laat lopen, maar dan krijg ik de dvd en ps2 door elkaar. Ook zit er geen memory kaart bij. betekend dit dat ik dan helemaal geen spelletjes kan splen? Onze tv heeft geen appart video kanaal.
Help
 
hallo,
Ik weet niet waar ik dit kwijt moet, maar ben dan ook erg radeloos.
Ik heb een playstation 2 gekocht maar krijg geen beeld, als ik de scart kabel achter in de tv stop. Ik krijg alleen beeld als ik hem via de dvd spler laat lopen, maar dan krijg ik de dvd en ps2 door elkaar. Ook zit er geen memory kaart bij. betekend dit dat ik dan helemaal geen spelletjes kan splen? Onze tv heeft geen appart video kanaal.
Help

Weet je echt zeker dat alle kabels er goed in zitten? Stroomkabel ook? En je hoeft niet per sé een memory card te hebben dat is alleen om op te slaan als je bijvoorbeeld verder in een spel komt. Als je echt al alles hebt geprobeert zou ik je aanraden om even met Sony contact op te nemen, Of als er nog garantie op zit hem om een nieuwe in te ruilen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan